baznashr

رونمایی سامسونگ از ساعت هوشمند گیر اس 4 در نمایشگاه IFA 2017

on .

کمپانی سامسونگ در نظر دارد تا در نمایشگاه IFA 2017 در هفته آینده از ساعت هوشمند گیر اس 4 (Samsung Gear S4)‌ پرده برداری کند. این شرکت روز گذشته نیز از یک مچ‌بند هوشمند نیز رونمایی کرد.

سامسونگ قصد دارد هفته آینده، هشتم شهریور ماه و در نمایشگاه ایفا 2017 از یک ساعت هوشمند جدید خانواده گیر اس خود پرده برداری کند. این اطلاعات را “DJ Koh” مدیر بخش موبایل سامسونگ در مصاحبه‌ای با شبکه‌ی CNBC تایید کرده است.

رونمایی از ساعت هوشمند گیر اس جدید که احتمالا گیر اس 4 نام خواهد داشت درست یک یا حداکثر دو هفته پس از معرفی اپل واچ در اواسط ماه سپتامبر انجام خواهد گرفت. البته مدیر بخش موبایل سامسونگ هیچ جزئیاتی از ساعت هوشمند گیر S4 را افشا نکرده است تا همه چیز همچنان پرونده این گجت پوشیدنی به صورت بسته باقی بماند. سامسونگ اواخر آگوست سال 2016 بود که از آخرین ساعت هوشمند خود، گیر اس 3 با قیمت 350 دلار پرده برداری کرد، اما فروش آن اندکی بعد در ماه اکتبر آغاز شد.

رونمایی سامسونگ از ساعت هوشمند گیر اس 4 در نمایشگاه IFA 2017

مچ‌بند هوشمند گیر فیت 2 پرو رونمایی شد

در همین حال سامسونگ روز گذشته رسما از ردیاب تناسب اندام جدید خود به نام گیر فیت 2 پرو (Gear Fit 2 Pro) رونمایی کرد و جزئیاتی از آن را در اختیار علاقه‌مندان قرار داد. این دستگاه مربعی شکل بر روی فعالیت‌های بدنی کاربرانش متمرکز خواهد بود و درست همانند اپل واچ سری 2 (Apple Watch Series 2)‌ از مقاومت کاملی نسبت به آب برخوردار است تا شناگران حرفه‌ای نیز بتوانند در تمرینات خود از آن استفاده کنند.

جزئیات ساعت هوشمند گیر اس 4

در سمتی دیگر،‌ گیر اس 4 یک ساعت هوشمند تمام عیار است که قابلیت‌های مناسب و پیشرفته‌ای را همراه با اتصال تلفنی LTE به کاربران خود ارائه خواهد کرد. دیگر ویژگی‌های این ساعت نیز به طبع از ساعت‌های خانواده گیر اس 3 به ارث خواهد رسید. اپل واچ جدید نیز انتظار می‌رود سرانجام حاوی اتصال تلفنی LTE باشد.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز