baznashr

گیم‌شات: تاریخ انتشار بازی WWE 2K17 برای کامپیوتر مشخص شد

on .

بنا بر اعلام شرکت بلند آوازه «توکی گیمز» (2K Games)، رایانه بازان در کمتر از 1 ماه دیگر می‌توانند نسخه رسمی بازی WWE 2K17 را برروی سیستم‌های خودشان اجرا نمایند. کشتی کج بدون شک یکی از ورزش‌های پرطرفدار میان ما ایرانیان بوده که کوچک و بزرگ و پیر و جوان را ساعت‌ها پای خود می‌نشاند؛ از این رو طبیعتا نسخه رایانه‌های شخصی این بازی می‌تواند علاقه‌مندان بیشتری را برروی صندلی‌ها میخکوب کند. در ادامه می‌توانید جزئیات بیشتری در خصوص بازی WWE 2K17 برای رایانه‌های شخصی مطالعه کنید.

باتوجه به آخرین خبر منتشر شده از سوی شرکت توکی گیمز، بازی WWE 2K17 در 7 فوریه سال میلادی جاری برابر با 19 بهمن 95 برای رایانه‌های شخصی (PC) عرضه خواهد شد. یادآور می‌شود که این عنوان پیشتر برروی دو کنسول ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 نیز عرضه گردید که حاوی دو بسته بندی متفاوت بود. این دو نسخه متفاوت عبارتند از:

  1. نسخه معمولی به قیمت 50 دلار
  2. نسخه دیلوکس به قیمت 75 (شامل سیزن پس نیز می‌شود)

شما کاربران گیم‌شات در زیر می‌توانید برخی از تصاویر بازی WWE 2K17 برای رایانه‌های شخصی را مشاهده کنید.

طبق گفته ناشر، بازیکنان می‌توانند سیزن پس بازی WWE 2K17 را به‌صورت جداگانه خریداری کنند؛ جهت خرید این سیزن پس باید هزینه‌ای 30 دلاری بکنید. این پایان کار نیست و آنطور که اعلام شده تمامی بسته‌های الحاقی که هم‌اکنون برروی کنسول‌های نسل هشتمی مایکروسافت و سونی وجود دارد را می‌توان در رایانه‌های شخصی بازی نمود.

خاطر نشان می‌شود که شما در حال حاضر با مراجعه به دو شبکه استیم و یا خود فروشگاه توکی قادر به پیش‌خرید بازی WWE 2K17 هستید. افرادی که اقدام به پیش‌خرید بازی مذکور می‌کنند از 10 تخفیف بهره خواهند برد و این بدین معناست که کافیست جهت تهیه نسخه معمولی 45 دلار و نسخه دیلوکس 64 دلار پرداخت کنید.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز