baznashr

گزارش مالی اچ تی سی در سه ماهه اول 2015؛ سود 11.8 میلیونی از درآمد 1.36 میلیارد دلاری

on .

وان M9 اچ تی سی

اچ‌تی‌سی گزارش مالی خود را برای سه‌ماهه‌ی اول سال 2015 منتشر کرده که براساس آن این کمپانی موفق به کسب سودی 11.8 میلیون دلاری از درآمد 1.36 میلیارد دلاری شده است. براین اساس درآمد این کمپانی در مقایسه با مدت مشابه سال پیش از آن افزایش یافته است. اچ‌تی‌سی افزایش درآمد خود را مربوط به تمرکز این کمپانی روی بازاریابی متمرکز و هدفمند عنوان کرده است.

اچ‌تی‌سی عرضه‌ی گوشی‌های‌هوشمندی نظیر وان M9 و وان +M9 را دلیلی بر افزایش درآمد خود در سه‌ماهه‌ی اول می‌داند. همچنین این کمپانی به همکاری با کمپانی‌های Valve و Under Armour نیز به‌عنوان عواملی برای افزایش درآمد اشاره کرده است.

حاشیه‌ی سود اچ‌تی‌سی در فصل اول 2015 نزدیک به 19.7 درصد بوده که در مقایسه با حاشیه‌ی سود 21 درصدی کمپانی در مدت مشابه سال گذشته، نشان از کاهش دارد.

اچ‌تی‌سی انتظار دارد تا در سه‌ماهه‌ی پیشرو بتواند درآمدی 1.5 تا 1.67 میلیارد دلاری کسب کند. همچنین این کمپانی حاشیه‌ی سود خود را 23 تا 23.5 درصد تخمین می‌زند.

فصل جاری را باید مهم‌ترین فصل برای اچ‌تی‌سی خواند، چراکه این کمپانی از تمام ظرفیت گوشی‌هوشمند خود، وان M9 استفاده خواهد کرد. نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا وان M9 وسیله‌ای برای ترقی تایوانی‌ها خواهد بود؟

لینک منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز