baznashr

قیمت هواوی میت 9 اعلام شد؛ وجود سه نسخه متفاوت تایید می‌شود

on .

 هواوی میت 9 (Huawei Mate 9) یکی از پیش‌بینی‌شده‌ترین گوشی‌های امسال است. این فبلت، پرچمدار آینده کمپانی هواوی بوده و با توجه به آخرین اطلاعات منتشر شده در 8 نوامبر (18 آبان ماه) معرفی خواهد شد. اگر به خاطر داشته باشید در چند ماه گذشته شایعات و خبرهای مختلفی از این اسمارت فون در فضای آنلاین به اشتراک گذاشته شده است و دیروز خبر جدید دیگری ظاهر شد. رنگ‌بندی‌‌های مختلف هواوی Mate 9 دیده شد، قیمت هواوی میت 9 مشخص شد و بخشی از طراحی آن نیز به نمایش درآمد.

با درز این خبر جدید، بیشتر اطلاعاتی درباره قیمت هواوی میت 9 و همچنین وجود نسخه‌های مختلفی از این گوشی به دست آمد. اگر به تصویر ارائه شده درون این متن نگاهی بیندازید نسخه‌های مختلفی از هواوی میت 9 را خواهید دید و در کنار آن نیز گزینه‌های رنگی هر نسخه به شکل دایره‌هایی مشخص شده است. به نظر می‌رسد که هواوی میت 9 در سه نسخه مختلف عرضه خواهد شد. نسخه رم 4 گیگابایتی آن با 64 گیگابایت و 128 گیگابایت حافظه داخلی و مدل 6 گیگابایت رم آن که سطح بالاترین نسخه بوده با 256 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خواهد بود.

قیمت هواوی میت 9 مشخص شد؛ سه نسخه با سه قیمت متفاوت!

گران‌قیمت‌ترین نسخه از این دستگاه در رنگ‌های سیاه، سفید، طلایی، قهوه‌ای، خاکستری و صورتی عرضه شده (این نسخه تمام گزینه‌های رنگی را در اختیار خواهد داشت) در حالی که مدل 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در تمامی این رنگ‌‌بندی‌ها به جز رنگ مشکی در دسترس خواهد بود. مقرون به صرفه ترین نسخه از گوشی Huawei Mate 9 دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. این نسخه نیز در رنگ‌های سفید، طلایی و خاکستری خودنمایی خواهد کرد.

قیمت هواوی میت 9

علاوه بر رنگ‌بندی و نشان دادن سه نسخه متفاوت از پرچمدار آینده هواوی، تصویر ارائه شده قیمت هواوی میت 9 را نیز مشخص کرده است. مقرون به صرفه ترین نسخه از این گوشی برچسب قیمتی 3199 یوان (480 دلار) و یا 3399 یوان (510 دلار) را به همراه خواهد داشت، احتمالا این تفاوت در قیمت به انتخاب گزینه‌های رنگی مختلف آن بستگی خواهد داشت. نسخه متوسط آن با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 3899 یوان (حدود 585 دلار) معامله می‌شود و گران‌قیمت‌ترین نسخه از این دستگاه 4699 یوان (705 دلار) قیمت گذاری شده است.

از برجسته‌ترین مشخصات هواوی میت 9 می‌توان به وجود پردازنده هشت هسته‌ای کرین 960 با ساختار 64 بیتی و همچنین دوربین دوگانه با مجوز لایکا اشاره کرد. این دستگاه از فلز ساخته شده و گفته می‌شود که با سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا از جعبه خارج خواهد شد. رابط کاربری Emotion UI (EMUI) 5 این کمپانی نیز بر بالای جدیدترین سیستم عامل گوگل چشم نواز خواهد بود.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز