baznashr

لامبورگینی اوراکان LP580-2؛ سبک‌تر و ارزان‌تر از برادر AWD خود

on .

لامبورگینی با عرضه‌ی نسخه دیفرانسیل عقب اوراکان یکی از بهترین نسخه‌های این اتومبیل را معرفی کرده است. اوراکان با دیفرانسیل عقب احتمالا موفقیت گایاردو را تکرار خواهد کرد و به خودروی محبوب رانندگان تبدیل خواهد شد.

LP580-2 پیشرانه‌ای با قدرت ۵۷۲ اسب‌ بخار دارد که نسبت به برادر خود ۳۰ اسب بخار کاهش توان را تجربه کرده است. در اورکان جدید به لطف برداشته شدن دیفرانسیل جلوی خودرو شاهد کاهش وزنی ۳۳ کیلوگرمی در خودرو هستیم. LP580-2 در بحث طراحی بدنه نیز تغییراتی را به همراه داشته است.

LP580-2 اوراکان

در این خودرو برای رسیدن به سرعت ۶۰ مایل بر ساعت (۹۶.۵) تنها ۳.۴ ثانیه زمان لازم است. این زمان ۰.۶  ثانیه کندتر از رکورد ۲.۸ ثانیه اوراکان LP610-4 است. بیشینه سرعتی که اورکان جدید به آن دست پیدا می‌کند نسبت به LP610-4 سه مایل بر ساعت کاهش یافته است. اورکان جدید کاهش قیمت قابل توجهی نسبت به نسخه AWD داشته است؛ نسخه جدید ۲۰۱۱۰۰ دلار قیمت دارد در حالی که نسخه AWD حدود ۲۳۹ هزار دلار است .

LP580-2 اوراکان۲

میدان رقابت نسبت به زمان گایاردو بسیار شلوغ‌تر شده و اوراکان با رقبای مختلفی از شرکت‌های متفاوت روبرو است. فراری 488GTB و مک‌لارن 650S که هر دو از دیفرانسیل عقب استفاده می‌کنند و از قدرت بیشتری نیز برخوردار هستند. مک‌لارن 570S نیز خودرویی دیفرانسیل عقب است که با قدرتی بیشتر از اوراکان، ۱۵ هزار دلار ارزان‌تر از آن است.

LP580-2 اوراکان۳

این که اوراکان جدید تا چه اندازه در میدان رقابت جدید موفق باشد پس از رانندگی کارشناسان با آن مشخص خواهد شد. به نظر شما این خودرو قادر به شکست رقبای قدرتمند خود خواهد بود؟

لینک منبع : zoomit.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز