baznashr

آی پی ثابت برای ترید در بایننس

on .

آی پی ثابت برای ترید

 اگر وارد بازار ارزهای دیجیتال و معامله ارزهای آن شده باشید، حتما سایت‌هایی را هم برای تغییر ارز دیجیتالی خود مشاهده کرده اید، این سایت‌ها «صرافی ارز دیجیتال» هستند. اولین صرافی‌های ارز دیجیتال در خارج از ایران آغاز به کار کردند و ارزهای دیجیتال مختلف را به یکدیگر تبدیل می‌کنند.

برخی از صرافی‌های ارزهای دیجیتال خارجی، امکاناتی فوق‌العاده در اختیار کاربران خود می‌گذارند که معروف ترین آنها بایننس می باشد، ولی مشکل اینجاست که این سایت ها ایران را تحریم کرده اند و کاربرانی که با آی پی های ایران بخواهند در آن ترید کنند را اجازه نمی دهد.

در تمامی قسمت‌های این مطلب، هر جایی که کلمه «سرور مجازی ترید»، «سرور مجازی بایننس»، «آی پی ثابت برای بایننس» و «آی پی ثابت برای ترید» را دیدید، بدانید که منظور ما همان سرور مجازی ترید است، کاربران و تریدرها نام‌های مختلفی برو روی سرور مجازی ترید گذاشته‌اند.

حتما برای دور زدن این تحریم استفاده از VPN را توصیه می کنید؟!!

این مورد را توجه داشته باشید که توجه داشته باشید که متاسفانه سایت بایننس میتواند VPN‌ها را تشخیص بدهد و جلوی فعالیت اکانت مذکور را پس از مدت کوتاهی خواهد گرفت.

آی پی ثابت برای ترید

از ایرادات استفاده از VPN برای ترید

با توجه به موارد ذیل، استفاده از VPN برای ترید را به طور کامل فراموش کنید:

- اشتراکی بودن آی پی VPN با هزاران نفر دیگر ! اگر یکی از این نفرات تخلفی در سطح اینترنت یا بایننس انجام بدهد، همه گرفتار خواهند شد و بایننس حساب همه اکانت‌هایی که از آن آی پی متصل شده بوده‌اند را محدود می‌کند و درخواست احراز هویت خواهد کرد. در صورت نداشتن مدارک لازم اکانت بسته خواهد شد و امکان ترید نخواهد داشت.

- امنیت بسیار پایین، وقتی صحبت از سرمایه می‌شود، باید توجه کنید که شما ممکن است هر چه دارید را بخواهید وارد ارز دیجیتال نمایید، در این حالت بسیار خطرناک است که کل سرمایه ارز دیجیتالی خود را با استفاده از یک VPN به خطر بیندازید.

- قطع ناگهانی و آشکار شدن آی پی ایران شما باعث بسته شدن حساب صرافی‌تان با تمام موجودی است.

راهکار استفاده از بایننس در داخل ایران

راهکار این است که شما یک کامپیوتر(سرور) را در یک کشور خارجی مانند آلمان، هلند، فنلاند ویا فرانسه را توسط سایت های معتبر ایرانی  خریداری کنید و با آن از داخل کشور ایران کار کنید تا دچار تحریم‌ها و بسته شدن اکانت خود در بایننس نشوید ، بدترین نوع ضرر، ضرر از دست دادن اکانت شما در صرافی ارزهای دیجیتال است.

آی پی ثابت برای ترید در بایننس

به این کامپیوتر (سرور) که ۲۴ ساعته روشن است و شما می‌توانید از هر جای ایران با هر نوع دستگاهی اعم از موبایل / تبلت / لپ‌تاپ به آن وصل شوید، سرور مجازی می‌گویند.

آی پی ثابت برای ترید در بایننس را چگونه تهیه کنیم؟

آی پی ثابت برای ترید، در واقع همان سرور مجازی ترید یا سرور مجازی بایننس است. 

به سرورهای مجازی ای که برای معاملات آنلاین بهینه و تهیه شده‌اند، به گونه‌ای که سرعت بالایی داشته باشند و کمترین Latency و Ping را تا سایت‌های صرافی و معاملات آنلاین فارکس داشته باشند، سرور مجازی ترید گفته می‌شود.

سرور مجازی بایننس ، سروری است که در کشورهای تحریم نشده قرار داشته باشد. یا به زبان ساده‌تر «بایننس کشوری که سرور یا همان کامپیوتر در داخل آن به صورت فیزیکی قرار دارد» جز لیست تحریم‌های بایننس نباشد.

آی پی ثابت برای ترید از چه کشورهایی مناسب است

- سرور مجازی بایننس آلمان
- سرور مجازی بایننس هلند
- سرور مجازی بایننس فنلاند
- سرور مجازی بایننس انگلیس
- سرور مجازی بایننس فرانسه
- سرور مجازی بایننس سنگاپور
- سرور مجازی بایننس ترکیه
- سرور مجازی بایننس امارات
در بین سرور های بالا و کشور هایی که از آن سرور مجازی بایننس ارائه می شود ، بهترین کشور قابل انتخاب در حال حاضر کشور هلند است ، یعنی شما باید به دنبال خرید سرور مجازی بایننس هلند باشید .

پس از هلند میتوانید از کشور های فرانسه، انگلیس ، ترکیه ، امارات و سنگاپور استفاده کنید.

کشور های آلمان و فنلاند با توجه به آلمانی بودن شرکت ارائه کننده سرور های این دو کشور برای بایننس مناسب نیستند .

سرور مجازی بایننس آلمان ، با توجه به استفاده زیادی که بین کاربران در کشور های ایران و سایر کشور ها داشته است و تخلف هایی که کاربران انجام داده اند ، باید برای آلمانی بودن خود مدارک احراز هویتی به بایننس ارائه کنید .

در اینجاست که شما گیر می کنید و نمیتوانید مدارک احراز هویتی که بایننس از شما میخواهد را ارائه کنید ، در نتیجه حساب بایننس شما مسدود میگردد تا زمانی که مدارک احراز هویت خود را ارائه دهید .

مدارک احراز هویتی که بایننس درخواست می کند معمولا مدارک سختی است که در دسترس همه نیست .

برای مثال شما باید حتما یک کارت شهروندی / گواهی نامه / پاسپورت از کشوری که با IP آن به حساب بایننس خود وارد شده اید، به بایننس ارائه کنید .

 مراحل خرید و تهیه آی پی ثابت برای بایننس و ترید

شما می توانید با ورود به لینک زیر و انتخاب پلن مد نظرتون اقدام به تهیه سرور مجازی ترید و یا بایننس نمایید

 

 

پربازدیدترین مطالب - ویندوز