baznashr

ال‌جی گوشی V10 را راهی بازار کرد

on .

شرکت ال‌جی مدتی پیش گوشی V10 را معرفی کرده بود. این تلفن همراه هوشمند به‌تازگی راهی بازار شده است.

ال‌جی گوشی V10 را در آمریکا، چین و هنگ‌کنگ عرضه کرده و در آینده این محصول را در بازار کشورهای آمریکای شمالی، اروپا، آسیا، خاورمیانه و آمریکای لاتین به فروش می‌رساند.

براساس اطلاعات منتشر شده، محصول جدید این شرکت ابتدا در آمریکا، چین و هنگ‌کنگ عرضه می‌شود. البته ال‌جی اعلام کرده که در آینده این گوشی را در بازار کشورهای آمریکای شمالی، اروپا، آسیا، خاورمیانه و آمریکای لاتین عرضه خواهد کرد.
گوشی V10 شرکت ال‌جی یک محصول رده‌بالا به شمار می‌رود که دو صفحه نمایش دارد. یک صفحه نمایش 5.7 اینچی با کیفیت QHD و یک صفحه نمایش 2.1 اینچی با دقت تصویر 1040 در 160 پیکسل روی این محصول قرار گرفته است. در صفحه نمایش دوم می‌توان برخی از برنامه‌هایی که بیشتر از آن استفاده می‌شود را قرار داد. همچنین اطلاعات مختلفی هم در صفحه نمایش دوم، دیده می‌شوند.

V10

دو عدد دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی روی این محصول قرار گرفته است. یکی از این دوربین‌ها از زاویه دید استاندارد و دیگری از زاویه دید عریض بهره می‌برد که برای عکسای‌های سلفی در شرایط مختلف مناسب خواهند بود. یک دوربین پشت 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 هم روی این تلفن همراه مشاهده می‌شود.
تلفن همراه V10 از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 808، چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد. وجود سنسور تشخیص اثر انگشت، پشتیبانی از کارت حافظه، یک باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی هم از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این محصول به شمار می‌روند.

منبع: LGNewsroom

منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز