baznashr

قابلیت های رابط کاربری Qi در ساعت هوشمند

on .

اخیرا کمپانی Quantum Interface از رابط کاربری جدید خود پرده‌برداری کرده که در حال حاضر نسخه‌ی بتای آن عرضه شده است. این رابط کاربری صرفا برای ساعت‌های هوشمند طراحی شده است.

رابط کاربری جدید Qi با قابلیت منحصربفردی مانند کنترل و پیش بینی حرکت‌ها ارائه شده است. کسانی که علاقه‌مند به استفاده از این رابط کاربری باشند می‌توانند در سایت آن ثبت نام کرده و به طور آزمایشی از امکانات رابط کاربری Qi بهره‌مند شوند؛ در حال حاضر تعدادی نسخه‌ی آزمایشی از این رابط کاربری منتشر شده که می‌توان از آن استفاده کرد. 

phpkrtbzd

کمپانی Quantum Interface در خصوص این رابط کاربری گفت:

ما از اینکه نسخه‌ی بتای رابط کاربری Qi را به همراه تکنولوژی بروز عرضه کرده‌ایم بسیار خوشنودیم. کاربران می‌توانند به واسطه‌ی رابط QiLaunch Wear محتواهای خود را مدیریت کرده و قابلیت مرور سریع و انتخاب آسان بین برنامه‌ها را با آن تجربه کنند. 

زمانی که کاربر نمایشگر ساعت هوشمند خود را لمس می‌کند و گزینه‌های مختلفی را انتخاب می‌کند، برنامه‌ها بدون هیچ تاخیر و لگی سریعا اجرا می‌شوند. سادگی این رابط کاربری، سرعت تعامل با اپلیکیشن‌ها را بالا برده و به کاربر امکان مشاهده‌ی محتواهای بیشتر و انتخاب‌های وسیع‌تر در نمایشگر کوچک ساعت هوشمند را ارائه می‌دهد. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص رابط کاربری جدید Qi برای گوشی‌های هوشمند می‌توانید به وب‌سایت رسمی Quantum Interface مراجعه کنید. 

لینک منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز