baznashr

سقف فروشگاه جدید اپل در میشیگان مشابه یک مک بوک غول پیکر است

on .

ظاهرا بر روی سقف فروشگاه جدید اپل در میشیگان که در دست ساخت است، یک قطعه شبیه به یک مک بوک غول پیکر طراحی شده که در وسط آن نیز لوگو اپل قابل مشاهده است.

خلاقیت‌های اپل تنها به طراحی محصولاتی جذاب ختم نمی‌شود و آن‌ها در احداث مراکز فروش خود نیز طی این چند سال اخیر به مراتب بهتر از رقبای خود عمل کرده‌اند. پیرو احداث یک اپل استور جدید در مرکز میشیگان ما شاهد اتفاقی جذاب هستیم که می‌تواند از آن، یک پرچمدار در بین فروشگاه‌ها بسازد. در واقع سقف فروشگاه جدید اپل در میشیگان شبیه به یک لپ تاپ مک بوک غول پیکر است که لوگو اپل نیز درست در مرکز آن قرار گرفته است.

سقف فروشگاه جدید اپل در میشیگان

یک گزارش جدید از سوی DNA Info Chicago نشان می‌دهد که این لوگو تنها چند ساعت پس از آن که بر روی این سقف قرار گرفته بود برداشته شد تا احتمالا پس از اتمام پروژه، بار دیگر برروی مک بوک غول پیکر فروشگاه اپل قرار گیرد. طراحی نهایی این فروشگاه، شامل ساختاری تمام شیشه‌ای و لایه‌ی باریک فیبر کربنی خواهد بود که به شکل یک مک بوک درآمده است. برای نخستین بار گزارش ساخت این فروشگاه در سال 2015 و توسط رسانه‌ای به نام “Chicago Tribune” منتشر شد؛ زمانی که کوپرتینو هنوز تصمیم نداشت از لوگو خود بر روی سقف فروشگاه جدید اپل در میشیگان استفاده کند. در ویدیو زیر می‌توانید کار کارگران بر روی لوگو قرار گرفته در این سقف را مشاهده کنید.

 

گزارش مربوط به قرار گیری لوگو اپل بر روی سقف این فروشگاه سه ماه پیش به شکل جدی‌تری منتشر شد، اما تا به امروز هیچ تصویری از آن به بیرون درز پیدا نکرده بود. شرکت فاستر و شرکا (Foster + Partners)، یک شرکت طراحی بریتانیایی مشغول کار بر روی این پروژه است که بسیاری از بخش‌های داخلی جدید معرفی شده در اپل استور سان فرانسیسکو را نیز در بر می‌گیرد.‌ از مهم‌ترین این بخش‌ها می‌توان به محوطه تجمع کاربران با یک پرده‌ی نمایشی بزرگ اشاره کرد که اپل آن را “The Forum” می‌نامد.

اگر میخواهید با یکی دیگر از فروشگاه‌های شگفت انگیز اپل آشنا شوید، توصیه ما به شما مطالعه مقاله‌ی فروشگاه اپل فراتر از یک مرکز خرید؛ حذف کلمه استور از نمایندگی‌‌های اپل است.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز