baznashr

پژو 207 صندوق دار و دنا پلاس؛ دو محصول جدید ایران خودرو معرفی شد

on .

صبح امروز دو محصول جدید ایران خودرو یعنی پژو 207 صندوق دار و دنای جدید یا همان «دنا پلاس» در حضور خبرنگاران رونمایی شد. به گفته‌ی مسئولان شرکت ایران خودرو، 207 صندوق دار در تابستان سال آینده و دنا پلاس در اواخر سال جاری وارد بازار می‌شوند و جزئیات بیشتر مانند قیمت آن‌ها نیز در آینده‌ی نزدیک اعلام خواهد شد.

محصول جدید ایران خودرو یعنی دنا پلاس، تفاوت‌های زیادی نسبت به نسخه‌ی معمولی دنا دارد. این خودرو با دوربین دید عقب، سانروف in-Built، چهار کیسه هوا و سیستم چندرسانه‌ای جدید در اواخر سال جاری وارد بازار خواهد شد. لامپ‌های LED روشنایی در روز، چراغ‌های کوچک نئون که در خودروهای روز دنیا نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد، جلوپنجره و چراغ جلوی جدید، تغییر در آینه‌ها و ایجاد خطوط در بدنه از دیگر تغییراتی است که در دنا پلاس ایجاد شده‌اند.

محصول جدید ایران خودرو

نسخه‌ی فیس لیفت دنا با هزینه‌ی بیش از 50 میلیارد تومان و در مدت 14 ماه در مرکز طراحی و توسعه‌ی ایران خودرو آماده شده و در اواخر امسال وارد بازار می‌شود. اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و تاریخ دقیق عرضه‌ی آن در آینده‌ی نزدیک اعلام خواهد شد؛ اما به گفته‌ی کیوان وزیری، مدیر مرکز تحقیقات گروه صنعتی ایران خودرو، دنا پلاس بین 3 تا 5 میلیون تومان گران‌تر از دنای معمولی خواهد بود.

کیوان وزیری در مورد دیگر محصول جدید ایران خودرو یعنی پژو 207 صندوق دار (207i SD) نیز اعلام کرد که تولید انبوه این خودرو از اسفند امسال آغاز می‌شود و به احتمال زیاد در شهریور سال 96 شاهد عرضه‌ی آن به بازار خواهیم بود. وی در ادامه افزود که خودروهای دنا با موتور توربوشارژ و گیربکس اتوماتیک از برنامه‌های بعدی این شرکت است.

محصول جدید ایران خودرو

گالری تصاویر مراسم رونمایی از دو محصول جدید ایران خودرو

دنا پلاس

پژو 207 صندوق دار

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز