baznashr

نسخه جدید مسنجر فیسبوک همراه با ویژگی‌های متنوع تا چند روز دیگر عرضه می‌شود

on .

۰ ۲۷ آذر ۹۵ ساعت ۱۹:۳۵

به‌نظر تلاش مدیران فیسبوک برای پیشی گرفتن از اسنپ چت (Snapchat) تمامی ندارد. بعد از عرضه نسخه جدید برنامه اینستاگرام و اضافه شدن بخش‌های متنوع به آن، حالا نوبت به فیسبوک رسیده تا با عرضه نسخه‌ای جدید از پیام رسان خود، توجه کاربران را جلب کند. هرچند هنوز راه زیادی تا رسیدن مسنجر فیسبوک (Facebook Messenger) به اسنپ چت باقی مانده است.

یکی از مواردی که با در نسخه جدید مسنجر فیسبوک توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، تجربه‌ای متفاوت از سیستم دوربین و عکس‌برداری این نرم افزار است. برای آن دسته از افرادی که نمی‌دانند، هنگامی که در حال گفتگو با دوستان خود هستید یا حتی نرم افزار را باز می‌کنید، علامت مربوط به یک دوربین در قسمت پایینی صفحه قرار می‌گیرد.

مسنجر فیسبوک

آیا ویژگی‌های متنوع نسخه جدید مسنجر فیسبوک می‌تواند کاربران را راضی کند؟

کاربران با لمس این دکمه می‌توانند یک عکس از خود بگیرند و اگر انگشت خود را روی آن نگه دارند، عملیات فیلم‌برداری آغاز می‌شود. علاوه بر این مهندسین تلاش کرده‌اند تا با اضافه کردن فیلترهای جدید و متنوع در کنار ماسک‌های سه بعدی، شکل تصاویر را تا حد زیادی تغییر دهند. در واقع کاربران در نسخه جدید مسنجر فیسبوک می‌توانند همانند اسنپ چت، افکت‌های جذابی را به عکس‌های سلفی خود اضافه کنند.

در مورد استیکرها نیز به‌نظر در نسخه جدید مسنجر فیسبوک ، تعداد بسیاری از آنها در کنار قاب‌ها، افکت‌ها و فیلترهای گوناگون اضافه شده که می‌تواند کار کردن با این اپلیکیشن را جذاب‌تر از همیشه کند. برخلاق دیگر برنامه‌ها نیز فیسبوک مدعی شده که برای طراحی و اضافه کردن این ویژگی‌ها، از افراد مشهور و خلاف در این زمینه کمک گرفته است.

مسنجر فیسبوک

در نهایت، چت کردن با این برنامه نیز لذت‌بخش‌تر از همیشه خواهد بود. مهندسین بخشی جدید را برای ارسال استیکرها و اضافه کردن شکلک‌ها به متن اصلی در نظر گرفته‌اند که می‌تواند محیط بی‌روح این نرم افزار را تا حد زیادی تغییر دهد.

هنوز زمان دقیق عرضه نسخه جدید مسنجر فیسبوک اعلام نشده است.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز