baznashr

تماشا کنید: جعبه گشایی هواوی میت 9 ؛ فبلت جدید هواوی از نگاهی نزدیک

on .

کمپانی چینی هواوی روز گذشته از جدیدترین محصول رده بالای خود، هواوی میت 9 (Huawei Mate 9) رونمایی کرد. این گوشی با صفحه نمایشی 5.9 اینچی جدیدترین فبلت هواوی نیز به شمار می‌رود. اگر شما هم مثل ما مجذوب این گوشی شده‌اید، می‌توانید در مطلب امروز ویدیویی از جعبه گشایی هواوی میت 9 را تماشا کرده و نگاهی نزدیکتر به آن داشته باشید.

مشخصات هواوی میت 9

صفحه نمایش 5.9 اینچی گوشی جدید هواوی نسبت به مدل قبلی سری میت (هواوی میت 8) از 6 اینچ به 5.9 اینچ کاهش یافته که با توجه به ثابت ماندن رزولوشن، شاهد افزایش کیفیت آن هستیم. از دیگر مشخصات هواوی میت 9 می‌توان به چیپست کرین 960 با سی پی یو 8 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Mali G71 MP8 در کنار رم 4 گیگابایتی و 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. کسانی که به فضای بیشتری برای ذخیره‌سازی اطلاعات نیاز دارند، می‌توانند با خرید نسخه دو سیمکارت هواوی میت 9 از یکی از شیارهای سیمکارت به عنوان شیار کارت حافظه microSD استفاده کنند. باتری هواوی میت 9 نیز یک باتری قدرتمند با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت است که کاربر می‌تواند با خیال راحت 2 روز آخر هفته را با وجود این باتری به خوش‌گذرانی بیرون از خانه بپردازد.

اگر به قاب پشتی هواوی میت 9 نگاهی بیاندازیم، علاوه بر اسکنر اثر انگشت، دوربین دوگانه آن را مشاهده خواهیم کرد. پرچمدار جدید هواوی با همکاری شرکت لایکا (Leica) از دوربین دوگانه باکیفیتی در قاب پشتی استفاده می‌کند. یکی از سنسورهای به کار رفته در دوربین میت 9 از نوع تک رنگ (مونوکروماتیک) بوده و رزولوشنی برابر با 20 مگاپیکسل ارائه می‌دهد، در حالی که سنسور دیگر قادر به ثبت تصاویری با عمق زیاد و با کیفیت 12 مگاپیکسل است که گستره وسیعی از رنگ‌ها را پوشش می‌دهد. همچنین دوربین سلفی هواوی میت 9 از دهانه‌ای به گشودگی f/1.9 برخوردار است که از قابلیت قوکوس خودکار نیز بهره می‌برد.

هواوی به طور پیش فرض نسخه 7.0 اندروید نوقا را روی میت 9 نصب و آن را به پوسته رابط کاربری اختصاصی خود (Emotion UI) مزین کرده است. این فبلت قیمتی 775 دلاری خواهد داشت و انتظار می‌رود پیش فروش رسمی آن در هفته آینده آغاز شود.

اگر دوست دارید نگاهی نزدیک به هواوی میت 9 داشته و یا بدانید درون جعبه این فبلت جدید هواوی چه خبر است، می‌توانید گالری عکس و ویدیوی جعبه گشایی هواوی میت 9 را در زیر مشاهده کنید.

تصاویر جعبه گشایی هواوی میت 9

ویدیوی جعبه گشایی هواوی میت 9

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز