baznashr

جدیدترین آپدیت‌ها را برای سونی اکسپریا XA Ultra ، XA و C5 Ultra دریافت کنید

on .

اخیرا آپدیت سونی اکسپریا XA Ultra ، XA و C5 Ultra (ایکس ای، ایکس ای الترا و سی 5 اولترا) توسط شرکت سازنده ارائه شده و کاربران می‌توانند برای بهبود وضعیت گوشی‌های خود آن‌ها را دریافت کنند. گفتنی است به‌روز‌رسانی عرضه‌شده شامل پچ‌های امنیتی و همچنین برخی تغییرات دیگری است که بعد از دریافت بر روی گوشی شما اعمال خواهند شد.

در رابطه با جدیدترین آپدیت سونی اکسپریا XA Ultra ، XA و C5 Ultra باید گفت که برای مدل کوچکتر، یعنی اکسپریا XA، به‌روز‌رسانی برای هر دو نسخه تک‌ سیم‌کارته و دو سیم‌کارته عرضه شده که شماره ساخت‌های (build number) به ترتیب 33.2.A.3.81 و 33.2.B.3.81 را برای این دو نسخه به همراه دارد.

آپدیت سونی اکسپریا XA Ultra ، XA و C5 Ultra این به‌روز‌رسانی، پچ امنیتی ماه آگوست را نیز در دل خود حمل می‌کند. هنوز در مورد این مدل مشخص نشده که چه تغییرات دیگری بعد از اعمال شدن آپدیت اتفاق خواهند افتاد. اگر که هنوز موفق به دریافت این فایل نشده‌اید، می‌توانید از درون منوی تنظیمات خود به طور دستی آن را چک کنید.

اما در مورد اکسپریا XA Ultra، آپدیت اخیر علاوه بر همراه داشتن پچ‌ امنیتی برای ماه اکتبر، یک ایراد قدیمی را در تنطیمات ISO دوربین این گوشی نیز رفع خواهد نمود، چرا که تا پیش از این هرگونه تغییر دستی در تنظیمات ISO هنگام عکسبرداری، به هیچ عنوان اعمال نمی‌شد. از قرار معلوم در این آپدیت سونی اکسپریا XA Ultra ، XA و C5 Ultra هر دو نسخه تمامی مدل‌ها هدف قرار گرفته و هیچ یک فراموش نشده‌اند، چون به روز رسانی XA Ultra نیز همانند برادر کوچکتر هم برای نسخه تک سیمکارته و هم برای نسخه دوسیمکارته ارائه شده و شماره ساخت‌های 36.0.A.2.109 و 6.0.B.2.109 را به همراه دارد.

آپدیت سونی اکسپریا XA Ultra ، XA و C5 Ultra به روزرسانی اکسپریا C5 Ultra نیز پچ امنیتی ماه جولای را به همراه می‌آورد، اما از دیگر تغییرات احتمالی اعمال شده در سیستم عامل گوشی هنوز خبری در دسترس نیست. آن‌چه واضح است به همراه داشتن شماره ساخت‌های 29.2.A.0.129 و 29.2.B.0.129 برای نسخه‌های به ترتیب تک ‌سیمکارته و دو‌ سیم‌کارته است.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز