baznashr

تصویر موتو ایکس 2016 منتشر شد

on .

تصویر موتو ایکس 2016 منتشر شد

به تازگی خبرهایی در مورد نسخه 2016 گوشی موتو ایکس در فضای مجازی و رسانه ها در حال انتشار است. حالا در کنار خبرها و شایعات منتشر شده، تصویر موتو ایکس 2016 نیز فاش شده است.

به تازگی تصویر گوشی هوشمندی منتشر شده است که از بلندگوهای استریو به همراه فلاش LED در کنار دوربین سلفی برخوردار بوده و طراحی و ظاهر آن شباهت بسیار زیادی به گوشی موتو ایکس استایل دارد. مسلما این گوشی نمی‌تواند موتو ایکس 2015 باشد.

البته بهتر است بدانید که در کنار تصویر موتو ایکس 2016 قبلا خبرها و اطلاعات زیادی از این گوشی جدید منتشر شد. این که دستگاه مذکور توانسته است مجوز CCC چین را دریافت کند. البته پس از آن در بنچمارک ها، اطلاعات مشخصات فنی آن لو رفت. از این رو می‌دانیم که این گوشی از چیپست اسنپدراگون 820 کوالکام به همراه میزان حافظه رم چهار گیگابایتی بهره‌مند خواهد بود.

علاوه بر آن انتظار داریم موتو ایکس 2016 مجهز به نمایشگری 5.5 اینچی و نشکن معرفی شود و بخش پشتی آن نیز همانند سری زد ماژولار بوده و کاربران بتوانند از موتو مودهای مختلفی استفاده نمایند. البته بهتر است به این نکته نیز اشاره کنیم که تصویر منتشر شده مربوط به گوشی موتو ام نیز نبوده و از این رو فرضیه تولید گوشی هوشمندی با نام موتو ایکس 2016 به اثبات خواهد رسید.

مدت زمانی بسیار زیادی از معرفی آخرین گوشی در سری موتو لنوو می‌گذرد و از این رو احتمال دارد در روزهای آینده شاهد معرفی رسمی یک گوشی هوشمند در این حیطه (سری ایکس یا هر دسته دیگر) باشیم. پس منتظر انتشار خبرهای جدیدی در مورد این گوشی باشید.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز