baznashr

AnTuTu: با محبوب ترین گوشی‌های اندرویدی سه ماهه اول سال 2015 آشنا شوید

on .

AnTuTu معمولا سالانه و به صورت فصلی لیستی از محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی را منتشر می‌کند. حال سه ماهه اول سال ۲۰۱۵ به پایان رسیده و لیستی از محبوب‌ترین گوشی‌های اندرویدی که در آن‌ها اپلیکیشن AnTuTu نصب شده، منتشر شده است.

AnTuTu یکی از اپلیکیشن‌هایی است که قسمت‌های مختلف دستگاه را به چالش می‌کشاند و به این قسمت‌ها امتیاز می‌دهد. با جمع این امتیازها دستگاه به طور کلی رده بندی می‌شود. حال AnTuTu لیستی از محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی مربوط به سه ماهه اول سال ۲۰۱۵ منتشر کرده است؛ این لیست بر اساس گوشی‌هایی است که در آن‌‌ها اپلیکیشن AnTuTu نصب شده است.

در  لیست ۵ گوشی محبوب،گوشی شیائومی 4 رتبه اول را کسب کرده و بعد از آن به ترتیب گوشی‌های گلکسی نوت 3 سامسونگ، گلکسی اس 5 سامسونگ، شیائومی 3 و ایسوس زن‌فون 5 در رتبه‌های بعدی قرار دارند. در سه ماهه اول سال جاری، AnTuTu این اطلاعات را از گزارش‌های بررسی شده مربوط به کاربران کشورهای مختلف بررسی کرده است. دقت داشته باشید که این لیست بر اساس گوشی‌های هوشمندی است که اپلیکیشن AnTuTu در آن‌ها نصب شده است.

Top-10-Popular-Smartphone-in-the-World-for-Q1-2015

در لیست ۱۰ گوشی محبوب گوشی گلکسی نوت 4 سامسونگ رتبه اول را کسب کرده و به ترتیب گوشی‌های گلکسی اس 5 سامسونگ، شیائومی HM-Note، جی 3 ال‌جی، شیائومی 4، نکسوس 5 گوگل، اکسپریا زد 3 سونی، وان‌پلاس، گلکسی نوت 3 و ایسوس زن‌فون در رتبه‌های بعدی قرار دارند.AnTuTu جزئیات مربوط به محبوب‌ترین گوشی‌های مربوط به مناطق و کشورهای مختلف را نیز منتشر کرده است. کشورهای جدیدی به لیست بررسی‌های AnTuTu اضافه شده که شامل ویتنام، هند و مالزی است. تصاویر زیر نتایج کلی از کشورهای چین، هنگ کنگ، تایوان، آمریکا، روسیه، کره جنوبی، هند، مالزی، آلمان و ویتنام ارائه می‌کند.

China

HongKong

US

Russia

SOUTH-KOREA

INDIA

MALAYSIA

GERMANY

VIETNAM

بر اساس نتایج منتشر شده:

  • گوشی‌های ال‌جی و سامسونگ در بسیاری از کشورها محبوب هستند.
  • گوشی‌های هوشمند سامسونگ در کره جنوبی به دلایل مختلفی محبوبیت بیشتری دارند.
  • گوشی شیائومی Mi4 در هیچ‌ کدام از کشورها رتبه اول را کسب نکرده است.
  • گوشی‌های گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج سامسونگ با اینکه عملکرد بهتری نسبت به دیگر گوشی‌ها دارند اما در این لیست‌ها رتبه‌ای کسب نکرده‌اند.
  • گوشی نکسوس 5 گوگل در کشور روسیه محبوبیت بیشتری دارد.
  • گوشی‌هایی که در کره جنوبی بررسی شده‌اند بر اساس اپراتور مخابراتی و مدل گوشی‌ها رتبه بندی شده‌اند.
  • گوشی وان‌پلاس وان رتبه اول را در کشور هند دریافت کرد.
  • تمامی گوشی‌های محبوب در کشور چین به جز گلکسی اس 5 سامسونگ ساخت شرکت‌‌هایی چینی هستند.

لینک منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز