baznashr

مشخصات سامسونگ گلکسی سی 9 لو رفت؛ اسنپدراگون 652 و رم 6 گیگابایتی

on .

به تازگی خبرها حاکی از آن است که گوشی هوشمندی با نام سامسونگ گلکسی سی 9 (Samsung Galaxy C9) قرار است راهی بازار شود. امروز مشخصات سامسونگ گلکسی سی 9 در بنچمارک گیک بنچ ظاهر شد و از این رو تعدادی از مشخصات فنی کلیدی آن لو رفت. بر این اساس گلکسی سی 9 از تراشه اسنپدراگون 652 کوالکام به همراه شش گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند. علاوه بر آن این گوشی به طور پیش‌فرض نسخه 6.0.1 سیستم عامل اندروید موسوم به مارشمالو را به همراه خواهد داشت. 

علاوه بر آن این گوشی و مشخصات فنی مربوط به آن در وب سایت واردات و صادرات هند که با نام Zauba نیز شناخته می‌شود، انتشار پیدا کرده بود. البته این مشخصات دو بار در آن قسمت تکرار شد. بر این اساس یکی از نسخه‌های این گوشی از یک نمایشگر 5.7 اینچی برخوردار خواهد بود و دیگری صفحه نمایشی برابر با 6.0 اینچ خواهد داشت. بر اساس شایعات منتشر شده این گوشی در ماه اکتبر تا نوامبر به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

مشخصات سامسونگ گلکسی سی 9 لو رفت؛ اسنپدراگون 652 و رم 6 گیگابایتی

به‌روزرسانی: مشخصات سامسونگ گلکسی سی 9 در بنچمارک آنتوتو نیز پدیدار شد. بر این اساس گوشی مزبور از نمایشگری با دقت فول اچ دی استفاده خواهد کرد. علاوه بر آن میزان حافظه داخلی این گوشی نیز برابر با 64 گیگابایت خواهد بود. دوربین اصلی آن دارای حسگری با دقت 16 مگاپیکسل بوده و در کنار آن دوربین سلفی نیز از سنسوری با دقت مشابه برخوردار خواهد بود.

مشخصات سامسونگ گلکسی سی 9 لو رفت؛ اسنپدراگون 652 و رم 6 گیگابایتی دیگر مشخصات لو رفته در این تست مربوط به تجهیز آن به چیپست اسنپدراگون 652 کوالکام و همچنین میزان حافظه رم شش گیگابایتی می‌شود. نسخه 6.0.1 سیستم عامل اندروید موسوم به مارشمالو نیز به طور پیش‌فرض بر روی آن قابل استفاده خواهد بود.

نظر شما در مورد این گوشی و اطلاعات لو رفته در مورد آن چیست؟ آیا دو نسخه متفاوت از آن به بازار عرضه خواهد شد؟

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز