baznashr

باکس آفیس ویدیویی گیم‌شات: شروع خوب فیلم هفت دلاور

on .

باکس آفیس ویدیویی گیم‌شات: شروع خوب فیلم هفت دلاور

تقریبأ هیچ‌کس در مورد فروش فیلم هفت دلاور (Magnificent Seven) اتفاق نظر نداشت، عده‌ای انتظار داشتند که فیلم اصلأ نفروشد و تبدیل به یک شکست بزرگ شود و در مقابل عده‌ای انتظار داشتند که فیلم با یک فروش 40 الی 50 دلاری، گیشه را منفجر کند، هیچ‌کدام از این اتفاقات رخ نداد تا این فیلم در انتها تنها یک شروع خوب داشته باشد، شروعی که حالا عبور از مرز 100 میلیون دلار را تضمین می‌کند. انیمیشن لک لک‌ها (Storks) دیگر اکران تازه این هفته هم که با بودجه 70 میلیون دلاری ساخته شده، تقریبا خوب فروخت. اما اوضاع باکس آفیس این هفته به طور کلی، چندان خوب نیست. در واقع فروش کلی دوازده فیلم بالای جدول برای پنجمین هفته متوالی به 100 میلیون دلار نرسید و فروش این هفته در مقایسه با همین تاریخ از سال گذشته، 25 درصد کمتر بود. با این تفاسیر، در ادامه با گیم‌شات و باکس آفیس ویدیویی همراه باشید تا نگاهی بیندازیم بر جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های هفته گذشته.

در صدر جدول، فیلم هفت دلاور توانست میانگین فروش 35 میلیون دلار از 3,674 سینما را کسب کند، میزان فروشی که دو هفته قبل، فیلم سالی (Sully) هم آن را کسب کرده بود. این فروش فیلم هفت دلاور البته کمی بیشتر از فیلم اکولیزر (The Equalizer) بود که دنزل واشینگتون (Denzel Washington) را در نقش اصلی و آنتونی فوکوآ (Antoine Fuqua) را در مقام کارگردان داشت. نمی‌توانیم با قاطعیت بگوییم که فیلم از این به بعد، چه فروشی خواهد داشت، زیرا ژانر وسترن، بلاک باستر معمولی و عادی دوره مدرن نیست و دیدیم که چه اتفاقی برای رنجر تنها (The Lone Ranger) رخ داد و جنگوی آزادشده (Django Unchained) چه موفقیت عظیمی بود، همه چیز هفته آینده مشخص می‌شود.

اما انیمیشن لک لک‌ها توانست با فروش 21.8 میلیون دلاری در جایگاه دوم قرار گیرد، این فروش تقریبا نصف فروش هفته اول انیمیشن هتل ترانسیلوانیا (Hotel Transylvania) در سال 2012 است که رکورد ماه سپتامبر آن زمان را در دست داشت. این فروش لک لک‌ها همچنین در پشت اکران 30 میلیون دلاری انیمیشن ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی (Cloudy with a Chance of Meatballs) قرار می‌گیرد که در سپتامبر 2009 اکران شد، بودجه 100 میلیون دلاری داشت (30 میلیون دلار بیشتر از لک لک ها) و توانست به فروش خوب 125 میلیون دلاری دست پیدا کند. امتیاز A منفی نشان می‌دهد که مخاطبان این انیمیشن را دوست داشته‌اند. آیا این اثر آن‌قدر خوب است که بتواند مخاطبان را برای هفته دوم هم به سینما بکشاند؟ فیلم ابری با احتمال… در هفته دوم 17 درصد اُفت فروش تجربه کرد، شاید لک لک‌ها هم بتواند با اُفت کم، تبدیل به یک موفقیت بزرگ شود، البته بازار بین المللی را هم نباید فراموش کرد.

اما از اکران‌های جدید که بگذریم، به فیلم سالی (Sully) اثر کلینت ایستوود (Clint Eastwood) می‌رسیم که با اُفت 36 درصدی در سومین هفته اکران‌اش، توانست 13.8 میلیون دلار بفروش و فروش داخلی‌اش را به 92.3 میلیون دلار برساند. در جایگاه چهارم تا ششم می‌توانیم اکران‌های جدید هفته گذشته را پیدا کنیم. فیلم فرزند بریجیت جونز (Bridget Jones’s Baby) با یک اُفت 47 درصدی، 4.5 میلیون دلار فروخت و فروش داخلی‌اش حالا به 16.4 میلیون دلار رسیده است. اما در بازار بین المللی، شاهد عملکرد خوبی از آن هستیم و توانسته 21.9 میلیون دلار از 47 بازار بفروشد و فروش جهانی‌اش را به 67.1 میلیون دلار و فروش کلی‌اش را به 83.6 میلیون دلار برساند. این فیلم برای دومین هفته، رتبه یک باکس آفیس انگلستان را نیز ازعان خود کرد.

اگر مایل به کسب اطلاعات و جزئیات بیشتری در مورد فیلم‌های این هفته هستید می‌توانید به خبر «باکس آفیس: فروش 35 میلیون دلاری فیلم Magnificent Seven در اولین هفته» مراجعه فرمایید.

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 480p

هفته آینده منتظر اکران چه فیلم‌هایی باشیم؟

شرکت لاینزگیت (Lionsgate) فیلم دیپ‌واتر هاریزون (Deepwater Horizon) را با بازی مارک والبرگ و به کارگردانی پیتر برگ (Mark Wahlberg) در بیشتر از 3000 سینما اکران می‌کند. شرکت فاکس (Fox) اثر جدید تیم برتون (Tim Burton)، فیلم خانه دوشیزه پرگرین برای بچه‌های عجیب (Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children) را در بیش از 3,400 سینما روی پرده می‌فرستد و شرکت ریلیتیویتی (Relativity) فیلم مغزهای متفکر (Masterminds) را در بیش از 2,800 سینما به نمایش می‌گذارد.

مراحل ضبط صدا و تدوین ویدیو توسط ناصر غضنفری انجام شده است.

نظر شما در مورد باکس آفیس ویدئویی این هفته چیست؟ آیا فیلم هفت دلاور و انیمیشن لک لک‌ها به موفقیت خوب ادامه خواهند داد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
 

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز