baznashr

آخرین تصاویر رندر گوگل پیکسل ایکس ال به همراه قاب محافظ آن را ببینید

on .

همان طور که احتمالا می‌دانید شرکت گوگل در تاریخ 13ام مهر ماه رسما از گوشی های پیکسل و پیکسل ایکس ال رونمایی خواهد کرد. طی چند هفته اخیر تصاویر و خبرهای بسیار زیادی در مورد این دو گوشی انتشار یافت.اما در هر صورت شاید بهتر باشد بدانید که قبل از معرفی یک گوشی، شرکت سازنده دستگاه ابعاد و مشخصات مربوط به گوشی هوشمند جدید خود را در اختیار کمپانی های سازنده لوازم جانبی قرار می‌دهد تا از این رو این دسته از لوازم جانبی به موقع برای فروش آماده باشند. حالا تصاویر رندر گوگل پیکسل ایکس ال به همراه قاب محافظ آن منتشر شده است که از ظاهر این گوشی و اطلاعات مربوط به طراحی آن خبر می‌دهد.

این دو محصول که احتمالا جایگزین سری گوشی های نکسوس گوگل خواهند شد توسط شرکت اچ تی سی طراحی و تولید شده‌اند. هر دو گوشی از نظر قدرت سخت افزاری و همچنین قیمت نهایی، قرار است با دیگر گوشی های پرچمدار شرکت های بزرگ و مشهور نظیر سری آیفون 7 و یا گلکسی اس 7 رقابت داشته باشند. از این رو احتمالا مدل کوچکتر قیمتی نزدیک به 650 دلار خواهد داشت و مدل بزرگتر نیز کمی گرانتر خواهد بود. البته این دو گوشی تنها مهمان های مراسم گوگل نخواهند بود. بلکه طی این رویداد رسمی احتمالا شاهد عرضه سیستم عامل جدیدی با نام اندرومدا بر روی یک تبلت جدید باشیم. این تبلت هفت اینچی توسط شرکت هواوی تولید خواهد شد.

همان طور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، شاید قاب های محافظ تولید شده برای گوشی گوگل پیکسل ایکس ال خیلی جلب توجه نکند اما موردی که می‌بایست در این میان به آن توجه داشت، ظاهر گوشی و طراحی لو رفته آن است. اما در نهایت اگر از بحث مشخصات فنی این گوشی بگذریم، نظرتان در مورد طراحی این محصول جدید گوگل چیست؟‌ آیا گوگل می‌تواند دوباره یک گوشی هوشمند مناسب برای رقابت با بهترین های بازار تولید و عرضه نماید؟

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز