baznashr

گیم‌شات: نقد و بررسی ویدیویی نسخه دمو FIFA 17

on .

گیم‌شات: نقد و بررسی ویدیویی نسخه دمو FIFA 17

چند روز قبل بود که نسخه دمو FIFA 17 در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت که مطابق انتظارات با بازخوردهای بسیار مثبتی از سوی بازی‌بازان مواجه شد. طی چند سال اخیر شبیه ساز فوتبالی EA Sport بی‌تردید به انتخاب اول خیل عظیمی از بازی‌بازان در دنیای بازی‌های رایانه‌ای برای لذت بردن از مستطیل سبز بدل شده است. چند روزی بیشتر تا انتشار جدیدترین نسخه از سری بازی‌های FIFA یعنی FIFA 17 باقی نمانده است و پس از انتشار نسخه دمو این عنوان در گیم شات قصد داریم تا نگاهی بر چگونگی آن بیندازیم. با ما در نقد و بررسی ویدیویی نسخه دمو FIFA 17 همراه باشید.

نقد و بررسی متنی دمو FIFA 2017

از همان لحظات ابتدایی تجربه دمو FIFA 17 نکته‌ای که نظر مخاطب را به خود جلب می‌کند تکامل جای‌گیری‌ها و حرکات بازیکنان تیم خودی و تیم مقابلتان برای دریافت پاس است. اینک شاهد هستیم که زمانی که شما چینش و برنامه اصلی تیمتان را پاس‌کاری قرار می‌دهید، بازیکنانتان آرایشی مطابق به سبک بازی شما به خود می‌گیرند و یا هنگامی که نحو بازی خود را مبتنی بر سرعت قرار می‌دهید، سبک بازی بازیکنانتان متفاوت می‌شود و این امر تنها به چینش بازیکنان بر روی صفحه نمایش خلاصه نمی‌شود بلکه در عمق بازی نیز این موضوع را حس خواهید کرد.

سیستم دریبل زنی تقریبا از همان ساختار خود در FIFA 2016 را حفظ کرده است، یعنی ساختاری که امتحان خود را پیش از این پس داده و باب میل بسیاری از بازیکنان است. به خوبی در این نسخه دمو می‌توانیم تفاوت یک بازیکن سرعتی و فیزیکی را با یک بازیکن تکنیکی ریز نقش را حس کنیم. به عنوان مثال هنگامی که با رونالدو یک حمله را آغاز می‌کنید شرایط برای شما بسیار متفاوت‌تر از زمانی خواهد بود که این کار را با لوکا مودریچ انجام دهید. همچنین همان‌طور که تیم سازنده پیش از انتشار بازی (نسخه دمو) وعده داده بود، شما در FIFA 2017 قادر خواهید بود تنها با حرکات بدن بازیکنانتان و یک حرکت سریع پس از آن بهترین بازیکنان تیم رقیم را فریب داده و از پیش روی بردارید. علاوه‌بر این موارد یکی از نکات قوت همیشگی سری FIFA هوش مصنوعی کم اشکال بازیکنان در جایگیری‌ها و عملکرد دروازبانان است. در این شماره از سری نیز به‌نظر با چنین رویه‌ای مواجه هستیم و در بازی کافیست تیمی همانند چلسی و یا بارسلونا را انتخاب کنید تا با حضور کورتوا و مانوئل نویر در دروازه تیم خیالتان از بابت دروازه راحت باشد.

نقد و بررسی ویدیویی نسخه دمو FIFA 2017

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 480p

در زمینه گرافیک و جلوه‌های بصری امسال EA Sport چند قدم رو به جلو برداشته است. با استفاده از موتور Frostbite 3 توانسته چهره بازیکنان را بسیار نزدیک به واقعیت خلق کند و همان خیس شدن چهره بازیکنان از عرق ناشی از دوندگیشان در دقایق پایانی بازی کافیست تا عظمت کار تیم سازنده را درک کنیم. در نسخه دمو متاسفانه شرایط آب و هوایی چندانی در دسترس نیست اما در همین دو حال آب و هوایی نیز سایه بازیکنان، وضعیت چمن و مواردی از این قبیل بسیار عالی طراحی شده‌اند. در این نسخه بازیکنان از فیزیک بسیار مناسبی بهره‌مند هستند که درگیری‌های فیزیکی را بسیار دلچسب‌تر کرده است و کافیست یک‌بار صحنه درگیری بازیکنان تیم مقابل با تیم خودی و یا با داور را ببینید تا هیچ شک و شبه‌ای در کم نقص بودن گرافیک این ساخته EA Sport برایتان باقی نماند.

در پایان باید گفت نسخه دمو FIFA 17 با اینکه اندکی حجم بالایی داشت بسیار راضی کننده و امیدوار کننده بود. بر اساس آنچه که مشاهده کردیم، با عنوانی تمام عیار مواجه هستیم که گیم‌پلی در آن بهبود پیدا کرده است و سیستم پاس‌کاری به خود تغییراتی دیده است که با افزودن سیستم جدید ضربات آزاد بازی می‌توان گفت اگر فوتبال دوست باشید، هرگز از تجربه این عنوان خسته نخواهید شد. همچنین بخش داستانی بازی با وجود نمایش کوتاهی که از آن دیدیم فوق‌العاده به‌نظر می‌رسد و با در نظر گرفتن موارد دیگری همچون گرافیک همیشه قابل قبول این سری و گزارشکری خوب آن، صبرمان برای تجربه نسخه اصلی FIFA 17 لبریز می‌شود.

 

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز