baznashr

روشی دیگر برای تشخیص گلکسی نوت 7 سالم

on .

روشی دیگر برای تشخیص گلکسی نوت 7 سالم

همان طور که در خبرهای پیشین به آن اشاره شد، شرکت سامسونگ طی پروژه فراخوانی خود در حال جایگزین کردن گوشی های گلکسی نوت 7 قدیمی با مدل های جدید است. پیشتر به این موضوع اشاره کردیم که چگونه گلکسی نوت 7 سالم و اصلاح شده را از نسخه اولیه تشخیص دهیم؟ از طرفی سامسونگ به شدت در تلاش است تا دیگر حادثه مربوط به این گوشی رخ ندهد. از این رو تنها با طرح جمع آوری گوشی های گلکسی نوت 7 قدیمی می‌تواند به کاهش این رویدادها امید داشته باشد. 

اما در هر صورت یک کاربر چگونه می‌تواند تشخیص دهد که باتری گوشی گلکسی نوت 7 او خراب است یا درست کار می‌کند؟ همان طور که قبلا نیز اعلام شد، تنها بخشی از باتری های گوشی گلکسی نوت 7 مشکل دار است. در حقیقت نسخه هایی که باتری آنها توسط شرکت ATL ساخته شده‌اند، هیچ گونه گزارش انفجاری از آنها مخابره نشده است.

به همین دلیل شرکت سامسونگ به طور رسمی اعلام کرد که کاربران هر چه سریعتر گوشی گلکسی نوت 7 خود را خاموش کرده و هر چه زودتر به منظور جایگزین کردن، آنها را به دفتر رسمی این شرکت در هر منطقه تحویل دهند. اما در هر صورت در این بین کاربرانی نیز هستند که از ارائه گوشی نوت 7 خود خودداری می‌کنند. شرکت سامسونگ برای این مشکل نیز راه حلی اندیشیده است و در واقع به کمک کد IMEI گوشی، طرحی را به وجود آورده است که به کمک آن بتوان گلکسی نوت 7 سالم را از مشکل دار تشخیص داد.

روش تشخیص گلکسی نوت 7 سالم از خراب نیز بسیار آسان است. تنها کافیست به لینک صفحه فراخوانی گلکسی نوت 7 مراجعه کرده و در فیلد مشخص شده، کد IMEI گوشی نوت 7 خود را وارد نمایید. اگر بعد از وارد کردن کد، دستوری مبنی بر ارجاع گوشی به جهت خراب بودن باتری و مستعد آتش گرفتن نمایان شد، بهتر است گوشی را خاموش کرده و هر چه زودتر به منظور جایگزین کردن آن دست به کار شوید (در این صورت گوشی را تحویل داده و می‌بایست منتظر بمانید تا گلکسی نوت 7 سالم به دستتان برسد). البته لازم به ذکر است که این سری از گوشی های گلکسی نوت 7 سالم قبل از تاریخ 21ام ماه سپتامبر به بازار عرضه خواهند گشت. بنابراین هیچ گونه بهانه ای توسط کاربر به جهت عدم جایگزین کردن آن وجود نخواهد شد.

اما کد IMEI گلکسی نوت 7 را چگونه باید پیدا کنیم؟ بدین منظور تنها کافیست بر روی جعبه اصلی گوشی نگاهی انداخته تا آن را پیدا کنیم. علاوه بر آن با روشن کردن گوشی و رفتن به مسیر Settings → About Phone → Status → IMEI Information نیز می‌توانید کد IMEI این گوشی را بیابید.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز