baznashr

زوم‌اپ: عکاسی حرفه‌ای و ویرایش تصاویر با UCam Ultra Camera

on .

اپلیکیشن‌های زیادی برای عکاسی و ویرایش تصاویر ساخته و منتشر شده‌اند که برخی از آن‌ها بیش از بقیه مورد توجه کاربران قرار گرفته‌اند. UCam Ultra Camera یکی از این اپلیکیشن‌ها است که با دارا بودن امکانات فراوان، یک ابزار کامل و همه‌فن‌حریف را به وجود آورده است. درواقع این اپلیکیشن، صرفا یک نرم‌افزار عکس‌برداری نیست و می‌توانید برای ویرایش تصاویر خود نیز از آن استفاده کنید و البته باید بگوییم که قدرت این اپلیکیشن چه در بحث عکاسی و چه ویرایش تصاویر، بسیار قابل توجه است و با دارا بودن امکاناتی نظیر عکاسی سریع (burst shot) یا دارا بودن امکان ساخت کولاژ و قابلیت‌های متنوع برای ویرایش عکس‌ها، یک رقیب سرسخت برای اپلیکیشن‌های دیگر در این زمینه به حساب می‌آید.

ucam1112

یکی دیگر از نکات جالب این اپلیکیشن وجود حالت‌های مختلف عکس‌برداری است که با انتخاب هرکدام، امکاناتی منحصر به فرد در اختیارتان قرار می‌گیرد. برای مثال اگر حالت Monster Camera را انتخاب کنید، می‌توانید به افکت‌های خنده‌دار و بعضا فانتزی این اپلیکیشن دسترسی پیدا کنید و به کمک آن عکس‌های خود و دوستانتان را ویرایش کرده و خود را سرگرم کنید. یا در حالت دیگری که با نام Scenery Camera می‌توانید عکس‌های خود را روی جلد معروف‌ترین مجله‌های دنیا برده و به یک ستاره‌ی خیالی تبدیل شوید!

رابط کاربری بسیار زیبا وسبک، امکان ساخت فایل GIF، پشتیبانی کامل از QR Code، ایجاد قاب‌های زیبا برای عکس‌ها، قرار دادن چند عکس در کنار هم با قابلیت Collage، ایجاد تصاویر پانوراما، وجود قابلیت فیلم‌برداری و امکان تغییر نام عکس‌های ذخیره شده، فرمت و نوع نمایش آن‌ها از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن کاربردی هستند. برای دانلود این نرم‌افزار می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید با ما در میان بگذارید.

لینک منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز