baznashr

گیم‌شات: ویدیوی کالبد شکافی کنسول پلی استیشن 4 اسلیم

on .

گیم‌شات: ویدیوی کالبد شکافی کنسول پلی استیشن 4 اسلیم

امروزه اطلاعات از هر گوشه و کناری نشر پیدا می‌کند، کنسول پلی استیشن 4 اسلیم نیز نمونه بارز این نشر خبری است. جالب است بدانید که هنوز سونی آن را رسما تایید و معرفی هم نکرده است، اما به ترتیب شاهد فاش شدن مشخصات، تصاویر و فیلم‌هایش بودیم و اکنون کالبد شکافی این کنسول معرفی نشده نیز به بستر اینترنت راه پیدا کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با گیم‎‌شات در ادامه این مطلب همراه باشید.

انتظار می‌رود شرکت سونی در تاریخ 7 سپتامبر(17 شهریور) کنسول  پلی استیشن 4 اسلیم که یک نسخه کوچک شده از کنسول اولیه است را معرفی کند، اما خود کنسول جلوتر از معرفی شرکت سازنده به دست برخی از افراد رسیده است. کسانی که توانستند نسخه‌ای از این کنسول را تهیه کنند، تصاویری از آن را در اینترنت منتشر کرده‌اند و اکنون کار به جایی رسیده که شاهد کالبد شکافی آن هستیم.

یکی از کاربران سایت یوتوب به نام Links-Tech این ویدیو را منتشر کرده است که در آن شاهد جدا شدن تمام قطعات موجود در این کنسول هستیم و به زحماتی که سونی برای گنجاندن تمام سخت افزارهای کنسول اولیه در یک بدنه کوچکتر متحمل شده است، پی می‌بریم. ویدیوی اولیه به شکل سریع کالبد شکافی پلی استیشن 4 اسلیم را نشان می‌دهد، اما کسانی که می‌خواهند آن ویدیو را در زمان واقعی تماشا کنند می‌توانند دومین ویدیو را در ادامه مشاهده کنند:

همانطور که قبلا گفته شد، مراسم پلی استیشن در تاریخ 7 سپتامبر مصادف با 17 شهریور در سالن تئاتر پلی استیشن و در شهر نیویورک برگزار خواهد شد. هرچند سونی هنوز مشخص نکرده است که چه اطلاعاتی را در این مراسم منتشر خواهد کرد، اما حداقل اطمینان داریم که پلی استیشن 4 اسلیم یکی از آن‌ها خواهد بود.

همچنین امکان این وجود دارد که شاهد معرفی کنسول پلی استیشن 4 نئو (که در نمایشگاه E3 اشاره‌ای به آن شد) نیز باشیم. اگرچه اطلاعات پیرامون پلی استیشن 4 نئو محدود هستند، اما گفته می‌شود که این کنسول مکمل پلی استیشن 4 استاندارد خواهد بود و هر دو کنسول، بازی‌های یکسانی را در قطعات مختلف اجرا خواهند کرد. سونی قبلا اعلام کرده بود که اقداماتی را انجام خواهد داد تا سازندگان بازی‌هایشان را برای هر دو نسخه از کنسول پلی استیشن 4 بهینه کنند.

گزارشات حاکی از آن هستند که کنسول پلی استیشن 4 نئو قبل از شروع سال آینده میلادی به بازار عرضه خواهد شد، بنایراین، باید منتظر یک رونمایی از آن در آینده نزدیکی باشیم.

نظر شما در رابطه با کالبد شکافی کنسول پلی استیشن 4 اسلیم چیست؟

 

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز