baznashr

گیم‌شات: جکی چان اسکار افتخاری دریافت خواهد کرد

on .

استاد هنرهای رزمی، بازیگر، کارگردان، تهیه کننده و بدلکار هنگ کونگی، جکی چان (Jackie Chan) از دهه 1960 یکی از چهره‌های برجسته صنعت فیلم‌سازی بوده است. با این حال، در سال 1978 با فیلم مار در سایه عقاب (Snake in the Eagle) بود که چان توانست جایگاه خودش را به عنوان یکی از بازیگران پرطرفدار ژانر اکشن و کمدی مطرح کند. او در ادامه، در آثار کلاسیکی همچون استاد مست (Drunken Master) و حمله اژدها (Dragon Strike) بازی کرد و اخیرا هم در اثر معروف ساعت شلوغی (Rush Hour) در مقابل کریس تاکر (Chris Tucker) قرار گرفته است. به نظر می‌رسد که یک اسکار افتخاری، حق او باشد مگر نه؟ برای جزئیات تکمیلی، در ادامه با گیم‌شات همراه شوید.

سورپرایز ویژه‌ای نیست که آکادمی علوم و هنرهای سینما (The Academy of Motion Picture Arts and Science) تصمیم گرفته از استاد بزرگ فیلم‌های رزمی تقدیر به عمل بیاورد. جکی چان در ماه نوامبر، در حین هشتمین مراسم جوایز گاورنر (Governor Awards) که توسط آکادمی برگزار می‌شود، یک اسکار افتخاری دریافت خواهد کرد.

طبق اخبار منتشر شده از سوی سایت کلایدر، جکی چان این اسکار افتخاری را برای موفقیت‌های بزرگی که در صنعت فیلم‌سازی به دست آورده، دریافت خواهد کرد. در کنار او، برندگان دیگری همچون تدوین‌گر فیلم لارنس عربستان (Lawrence of Arabia) خانم ان وی. کُتس (Anne V. Coates)، مجری انتخاب بازیگران، لین استل‌مستر (Lynn Stalmaster) که فیلم فارغ‌ التحصیل (The Graduate) را در کارنامه دارد و کارگردان آثار مستند، جناب فردریک وایزمن (Frederick Wiseman) حضور خواهند داشت. رئیس آکادمی اسکار، خانم شرل بون ایزاکس، در این باره گفته است:

جایزه اسکار افتخاری برای هنرمندانی همچون جکی چان، ان وی. کُتس، ، لین استل‌مستر و فردریک وایزمن ساخته شده است. کسانی که پیشگام هستند و شخصیت‌های افسانه‌ای ساخته‌هایشان محسوب می‌شوند. تیم ما بسیار مفتخر است که از موفقیت‌های بی‌نظیر آن‌ها تشکر به عمل بیاورد و منتظریم تا در جوایز گاورنر، در ماه نوابر با آن‌ها جشن بگیریم.

نظر شما در مورد اسکار افتخاری جکی چان بزرگ چیست؟ کدام فیلم او بیشتر مورد علاقه شماست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
 

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز