baznashr

تماشا کنید: کالبدشکافی و جعبه‌گشایی گلکسی اس 6 اج به شکل معکوس!

on .

Samsung Galaxy6 Edge

در تمامی جعبه‌گشایی یا آنباکسینگ‌های معمول، ابتدا پلاستیک بسته باز شده سپس درب آن باز می‌شود و ابتدا دستگاه خارج می‌گردد. سپس نوبت به لوازم جانبی و دفترچه‌های داخل جعبه می‌رسد که خارج شوند. اما این بار سامسونگ سعی کرده جعبه‌گشایی گوشی گلکسی اس 6 اج را در یک ویدئوی جذاب به نام in-boxing منتشر کند که هر کدام از اجزای این محصول در جای خود قرار می‌گیرند و در نهایت در جعبه بسته می‌شود.

در این ویدیو نوجوانی را می‌بینید که هر کدام از قطعات گلکسی اس 6 را در اختیار دارد. ابتدا، قبل از وصل‌کردن لبه‌های منحنی نمایشگر، حسگر اثر انگشت را داخل بدنه جای می‌دهد. سپس سراغ باتری غیرقابل تعویض می‌رود که در کنار دوربین پشتی دستگاه و بورد منطقی آن شامل حافظه کاربری، حافظه رم و پردازنده قرار می‌گیرد. قدم بعدی مربوط به دوربین جلو است که باید بعد از قاب فلزی گلکسی اس 6 اج تعبیه شود که سیم‌پیچ شارژ بی‌سیم و اسپیکر داخل آن قرار دارد. بعد از اینکه پیچ‌ها بسته شد کاور شیشه‌ای پشت در جای خود قرار می‌گیرد و گلکسی اس 6 اج متولد می‌شود.

سپس فرایند قراردادن گوشی داخل جعبه و بسته‌بندی آغاز می‌شود. اول دفترچه‌های راهنما و سپس هدفون، کابل USB و بعد از آن Fast Charger گذاشته می‌شود. در آخر گوشی گلکسی اس 6 اج در جای مخصوص خود قرار می‌گیرد و فرایند جعبه‌گذاری به پایان می‌رسد!

دانلود ویدئو

لینک منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز