baznashr

شکایت از اپل به دلیل مشکل عجیب تاچ اسکرین آیفون ۶ و ۶ پلاس!

on .

در این یکی دو سال گذشته، محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصول الکترونیکی تولید شده توسط کمپانی اپل، یعنی آیفون‌های این برند با مشکلات عجیبی دست به گریبان شده‌اند و یک افت مزمن را در بازار تجربه‌ کرده اند. حالا به نظر می‌رسد که مشکل عجیب تاچ اسکرین آیفون ۶ و مدل پلاس آن نیز قرار است بر بدتر شدن این اوضاع دامن بزند.
حدودا دو سال از زمان رونمایی و عرضه‌ی سری آیفون‌‌های ۶ می‌گذرد و حالا از هفته‌ی گذشته موجی از شکایت به راه افتاده است که نشان می‌دهد تاچ اسکرین این محصول دارای مشکلاتی است. موضوعی که در این شکایت مطرح شده است، عدم پاسخ‌گو‌یی و کار کردن ناگهانی تاچ اسکرین آیفون ۶ و ۶ پلاس به همراه نمایش یک نوار خاکستری در قسمت بالایی رابط کاربری دیوایس بوده که این نوار به صورت چشمک‌زن به نمایش درآمده است.

در این شکایت که با عبارت Touch Disease به آن پرداخته می‌شود، آورده شده است که گویا اپل از وجود این موضوع مطلع بوده اما نتوانسته است که اقدام مناسبی را در جهت برطرف کردن آن انجام دهد. به نظر می‌رسد که مشکلاتی در طراحی داخلی و قطعات سخت افزاری مربوط به نمایشگر تاچ اسکرین آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس وجود دارد و به دلیل عدم استفاده از پوشش‌های فلزی در قسمت های خاصی، این مشکل به وجود آمده است.

تاچ اسکرین آیفون ۶ به دومین رسوایی این محصول تبدیل می‌شود؟

شکایت از اپل به دلیل مشکل عجیب تاچ اسکرین آیفون ۶ و ۶ پلاس!

حتما همه‌ی شما عزیزان گجت نیوزی به خاطر می‌آورید که در همان زمان معرفی و عرضه‌ی اولین مدل‌های آیفون ۶ و ۶ پلاس به بازار، مشکل خم شدن راحت این دیوایس به یک رسوایی گسترده در سطح جهان برای اپل تبدیل شد و هنوز هم در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ #Bendgate به آن پرداخته می‌شود. حالا گویا این مشکل جدید در تاچ اسکرین آیفون ۶ هم قرار است که همان روند را طی کند و به دردسر جدیدی برای برند کوپرتینویی تبدیل شود؛ حتی عده‌ای این دو مشکل را به یکدیگر مرتبط می‌دانند و احتمال می‌دهند که مشکلات تاچ اسکرین به دلیل ضعف در ساختار طراحی بدنه‌ی این محصول به وجود آمده باشند.

تاد کلیری (Todd Cleary) از ایالت کالیفرنیا، جون بای (Jun Bai) از ایالت دلاور و توماس دیویدسون (Thomas Davidson) از ایالت پنسیلوانیا سه فردی هستند که در این شکایت از اپل، در جهبه‌ی شاکیان قرار گرفته‌اند و هنوز مشخص نیست که تقاضای چه مقدار غرامتی را از این ابرکمپانی آمریکایی خواهند داشت. اپل در این پرونده به نقض قوانین مربوط به حمایت و حفاظت از مصرف کننده متهم شده است و باید دید که پرونده‌ی این شکایت در دادگاه فدرال سن خوزه‌ به کجا خواهد رسید؛ آن هم در حالی که تنها کمتر از یک هفته به زمان معرفی آیفون ۷ باقی مانده است و این حواشی به هیچ وجه باب میل اپل نخواهد بود.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز