baznashr

احتمال عرضه‌ی بازی Vanquish برای PC

on .

Vanquish-featured

استودیوی بازی‌سازی «پلاتینیوم گیمز»، متخصص ساخت بازی در سبک اکشن است. این استودیو بازی‌هایی مثل «بایونتا»، «متال گیر رایزینگ» و «مد ورلد» را در کارنامه‌اش دارد؛ بازی‌هایی که به عنوان بهترین بازی در سبک خودشان شناخته می‌شوند. این استودیو در کنار این اکشن‌های سوم‌شخص، یک تیراندازی سوم‌شخص هم ساخته است. بازی «ونکوییش» (Vanquish)، یکی از بهترین تیراندازی‌های سوم شخص تاریخ است. این طور که نظر می‌رسد، قرار است بازی‌کننده‌های پلتفرم رایانه‌های شخصی هم بتوانند این بازی را تجربه کنند.

بازی Vanquish یکی از بهترین تیراندازی‌های سوم‌شخص تاریخ است.

«آتسوشی اینابا»، موسس استودیوی بازی‌سازی پلاتینیوم گیمز، اخیرا در مصاحبه‌ای وب‌سایت Kotaku درباره‌ی عرضه‌ی ونکوییش روی کامپیوتر صحبت کرده است. او در پاسخ به این سوال که آیا بالاخره این بازی را روی کامپیوتر عرضه می‌کنند، گفته است: “فکر می‌کنم. اگر ضبط مصاحبه را قطع کنید، آن وقت می‌توانیم درباره‌اش صحبت کنیم.”

بخش بزرگی از مصاحبه‌ی Kotaku با آتسوشی اینابا، به موضوع عرضه‌ی گسترده‌ی بازی‌های ژاپنی روی فروشگاه استیم پرداخته بود. در حال حاضر عناوینی مثل «تکن»، «فاینال فانتزی» یا «ناروتو» که تا به حال روی کامپیوتر عرضه نشده بودند، قرار است به صورت دیجیتال روی فروشگاه استیم برای کامپیوتر عرضه شوند.

Vanquish-Screenshots

البته اینابا می‌گوید که نقش تهیه‌کننده در عرضه‌ی بازی‌ها بسیار موثر است: “اگر یک تهیه‌کننده نخواهد نسخه‌ی کامپیوتر داشته باشند، نسخه‌ی کامپیوتر عرضه نخواهد شد.”

عرضه‌ی بازی‌هایی مثل ونکوییش یا بایونتا روی کامپیوتر می‌تواند بازی‌کننده‌های زیادی را خوشحال کند. تا انتشار اخبار بیشتر صبر می‌کنیم.

می‌توانید در ادامه، بخشی از ابتدای بازی ونکوییش را ببینید. مبارزات در ادامه از این هم دیوانه‌وارتر می‌شوند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: VG247

احتمال عرضه‌ی بازی Vanquish برای PC

منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز