baznashr

مادربرد آیفون 7 در مقابل دوربین ظاهر شد

on .

پس از معرفی گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7) از سوی سامسونگ، اینک آیفون 7 و آیفون 7 اس (iPhone 7s) در کانون توجهات قرار گرفته‌اند. به تازگی تصویری از مادربرد آیفون 7 در فضای مجازی انتشار یافته که نحوه چینش چیپست‌های آن را مشخص می‌کند.
طبق شنیده‌ها، چیپست A10 به همراه چیپ کمکی M10 بر روی مادربرد آیفون 7 به کار گرفته خواهند شد که با 2 گیگابایت رم از نوع LPDDR 4 به اجرای سیستم عامل iOS و برنامه‌های آن می‌پردازند. تاکنون اهالی کوپرتینو از چیپست A10 در هیچ محصول خود استفاده نکرده‌اند، بنابراین نمی‌توان در مورد سرعت آن و مقایسه با سایر پرچمداران اظهار نظر کرد. تولید و ساخت تراشه A10 تماما به کمپانی TSMC واگذار شده است. سال گذشته چیپست A9 با همکاری همین کمپانی و سامسونگ به تولید می‌رسید.

بر اساس تصویر جدید لو رفته، در فضای بین چیپ A10 و اسلات سیمکارت، شاهد چیپست دیگری هستیم. شایعات می‌گویند شرکت اینتل (Intel) نیمی از مودم‌های LTE آیفون 7 را تولید خواهد کرد و نیم دیگر آن توسط کوآلکام تامین خواهد شد. اینتل به ادامه همکاری با اپل امیدوار است و در صدد عقد قراردادی با این کمپانی برای مودم‌های نسل چهارم ارتباطات موبایلی بر آمده است. گمان می‌رود چیپست مجاور A10، همان چیپست مودم LTE ساخته شده توسط اینتل یا کوآلکام باشد.

حدود یک ماه تا معرفی رسمی آیفون 7 و برادر بزرگتر آن زمان باقیست. در حالی که شنیده‌ها حکایت از وجود نسخه‌ای جدید از آیفون با نام آیفون پرو (iPhone Pro)‌ دارند، فاش کننده معروف، ایوان بلاس (Evan Blass) اذعان داشته که امسال تنها شاهد معرفی دو آیفون خواهیم بود. بلاس از مورد اعتمادترین افشا کننده‌ها به شمار می‌رود، چرا که بسیاری گفته‌های او پیش از این به حقیقت بدل شده‌اند.

هرچه بیشتر به زمان معرفی آیفون 7 نزدیک می‌شویم، شایعات و اطلاعات بیشتری حول این تلفن همراه به گوش می‌رسند. شما چه انتظاری از آیفون جدید اپل دارید؟

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز