baznashr

گیم شات: 9 دقیقه از گیم پلی نفسگیر بازی Horizon Zero Dawn

on .

بازی Horizon Zero Dawn

به‌یقین می‌توان گفت Horizon: Zero Dawn، یکی از مورد انتظارترین عناوین انحصاری کنسول پلی‌استیشن 4 بوده که با سبک چالش‌ برانگیز خود توانسته توجه بسیاری از بازی‌بازان را به سوی خود جلب نماید. حال اگر علاقه دارید اطلاعات بیشتری در مورد این عنوان به‌دست بیارید، مسیر درستی را طی کرده‌اید. در ادامه مطلب می‌توانید 9 دقیقه از گیم‌پلی بازی Horizon Zero Dawn را مشاهده کنید.

روز گذشته، استودیو ژاپنی سونی در طی یک پخش زنده در سایت «نیکُ نیکُ» (Nico Nico) اقدام به انتشار ویدیویی شامل 9 دقیقه از گیم‌‌پلی بازی Horizon Zero Dawn کرد.

ویدیو زیر توسط کاربری در یوتیوب به نام Sasamune game طی پخش زنده سونی ضبط شده است. شما کاربران گیم‌شات در زیر می‌توانید شاهد 9 دقیقه از گیم‌پلی هیجان و مهیج بازی Horizon: Zero Dawn باشید. لازم به‌ذکر بوده ویدیو ضبط شده کیفیت لازم را ندارد؛ پس بیشتر از مشاهده جزئیات و روند گیم‌پلی لذت ببرید تا گرافیک بازی مذکور.

9 دقیقه از گیم‌پلی بازی Horizon Zero Dawn

دانلود ویدیو

بازی Horizon Zero Dawn، عنوانی در سبک نقش آفرینی و اکشن بوده که توسط استودیو «گوریلا گیمز» (Guerrilla Games) ساخته شده و در تاریخ 27 فوریه 2017 برابر با 10 اسفند 95 به‌صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتمی سونی یعنی پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد بازی Horizon Zero Dawn چیست؟ دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

 

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز