baznashr

کیت توسعه‌دهنده برای ساخت هدفون آیفون 7 منتشر شد

on .

از آنجایی که شایعات درباره‌ی حذف جک ۳٫۵ میلی‌متری صدای آیفون ۷ بسیار زیاد است، شرکت Cirrus Logic زودتر از سایر شرکت‌ها دست به کار شده و یک کیت توسعه‌دهنده (Development Kit) درست کرده تا هر شرکتی که می‌خواهد برای آیفون جدید هدفون با پورت لایتنینگ درست کند، مسیر ساده‌تری را پشت‌سر بگذارد تا در این زمینه با مشکل مواجه نشود.

کیت توسعه‌دهنده‌ی شرکت Cirrus Logic که MFi نام دارد، روند تولید هدفون با پورت لایتنیگ برای آیفون را راحت‌تر می‌کند.

این کیت توسعه‌دهنده که MFi نام دارد شامل طرح‌های مختلف برای ساخت هدفون با پورت لایتنینگ می‌شود و همچنین مضامین مختلفی هم برای سنجش صدا در آن قرار گرفته است. حتی بردهای دیباگ گردن برای ساخت این هدفون‌ها هم در این کیت توسعه دیده می‌شوند. این بردها کاملا قابل برنامه‌ریزی هستند و از بالاترین کیفیت صداهای دیجیتالی هم پشتیبانی می‌کنند. همچنین توسعه‌دهندگان در کمتر از یک دقیقه می‌توانند از نمونه آزمایشی این بردها استفاده کنند. این کیت توسعه‌دهنده به گونه‌ای طراحی شده که برای ساخت هدفون‌های بی‌سیم و یا سیم‌دار می‌توان از آن استفاده کرد. این برد شامل برنامه‌ای مخصوص برای سیستم عامل iOS هم می‌شود که به وسیله‌ی آن می‌توان هدفون‌ها را روی گوشی‌ها و تبلت‌های اپل آزمایش کرد.

Cirrus-Logic-MFi

تا این لحظه شایعات می‌گویند که اپل با حذف جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا قصد دارد آیفون ۷ را ضد آب کند. حتی این کار باعث می‌شود که گوشی جدید باریک‌تر از مدل‌های قبلی شود. البته چند روز پیش تصاویری از هدفون آیفون ۷ که با پورت لایتنینگ ساخته شده، لو رفته بود.

منبع: Business Wire

‌‌‌‌

کیت توسعه‌دهنده برای ساخت هدفون آیفون 7 منتشر شد

منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز