baznashr

CIW درايران نمايندگی رسمی مستقيم اعطا می‌كند

on .

CIW درايران نمايندگی رسمی مستقيم اعطا می‌كند

CIW یکی از دوره‌های رایج طراحی وب در دنیا است. این دوره به قدری محبوب و رایج شده است که از الزامات کار کردن در حوزه طراحی وب در آمریکا داشتن مدارک CIW است. حال آموزشگاه‌ها، دانشگاه‌ها و دیگر مراکز آموزشی کشور می‌توانند نمایندگی رسمی این دوره را کسب کنند.

 موسسه CIW به تازگی دفتر ایران خود را راه اندازی كرده است و به موسسه‌های داخل کشور نمایندگی می‌دهد. باعث خوشحالی است که اعلام کنیم دیگر خبری از واسطه جهت برگزاری آزمون‌ها و اخذ مدارک بین المللی CIW نخواهد بود و از طریق این لینک  می‌توانید مشاهده کنید که مستقیما در ایران دفتر ارایه نمایندگی دارد.

به زودی نیز پس از نهایی شدن نمایندگی ها نام آنها در قسمت نمایندگان آموزشی ایران قرار می گیرد. این دفتر مستقیما هیچ دوره و آزمونی برگزار نمی کند و متقاضیان باید منتظر ارایه نمایندگی های آموزشی رسمی باشند.

از قدیمی‌های طراحی وب اگر سوال كنید از چه زمانی و به چه شكل کار خود را شروع كرده‌اند ممكن است به وفور با این پاسخ مواجه شوید كه با دوره‌های CIW. بله CIW قدمتی به اندازه زمانی دارد كه طراحی وب از صفحات صرفا متنی به صفحات با فرمت‌های مورد پسند كاربران تغییر شكل دادند. از كارمندان و موسسان اولیه گوگل اگر در مورد مدارك آن زمانشان بپرسید شاید كمتر كسی را پیدا كنید كه مدركی از CIW نداشته باشد چرا كه اولین سایت حال حاضر دنیا هم یكسال جوانتر از CIW است.

این سازمان متولی و بنیانگذار آموزش های طراحی صفحات وب است كه بسیاری از استانداردهای حال حاضر صنعت وامدار و ادامه دهنده روش‌ها و استانداردهای این موسسه است. در طی این سال‌ها همواره این موسسه تولید دانش در حوزه وب و استاندارد سازی آموزش و طراحی سیلابس‌های درسی مبتنی بر دنیای واقعی بازار و كسب و كار را سرلوحه كار خود قرار داده است و این مهم را از طریق بیش از ٤٠٠ نماینده و همكار خود در سرتاسر دنیا به متقاضیان و علاقه مندان این حوزه منتقل كرده است.

از آنجا که سالها بین ورود دوره های CIW به ایران و بروز شدن آن با استانداردهای واقعی آن فاصله افتاده و هر موسسه‌ای در ایران مطابق سلیقه‌ی خود آ‌‌‌ن‌را تعریف کرده، تصور عمومی مخاطبین این است که صرفا مسائل پیش افتاده طراحی وب در دوره‌های CIW مطرح می‌شود، حال آنکه از بنیادی‌ترین مسائل تا توسعه ی پیشرفته و امنیت وب در دوره‌های آن وجود دارد.

جالب آنکه مدارک و دوره‌های این موسسه منحصر به وب نیستند و نیازهای تجاری دنیای امروز را نیز پوشش می‌دهند، دوره‌هایی مانند تجارت الکترونیک، برنامه‌های کاربردی وب، طراحی واسط‌های کاربری استاندارد و حتی تحلیل داده‌های سازمانی.

می‌توانید فهرست دوره ها با شرح کامل را در لینک ببینید.

این موسسه به‌تازگی دفتر فروش خود در ایران را راه‌اندازی كرده است. با توجه به ناشناخته بودن بازار ایران این سازمان در سال ۲۰۱۶ به تعداد محدودی موسسه،آموزشگاه و حتی افراد فعال این حوزه اعطای نمایندگی می‌کند و كلیه این نمایندگی‌ها امكان برگزاری دوره‌ها و اخذ آزمون بین‌المللی را خواهند داشت. روند اعطای این نمایندگی‌ها به این صورت خواهد بود كه با جمع‌آوری لیست متقاضیان از بین آن‌ها بر اساس شاخصه‌ی CIW تعدادی متقاضی انتخاب و بررسی محدودتر در خصوص سابقه و توان ارایه درست آموزش‌ها و مدارک و همچنین توان علمی و مالی مناسب جهت برگزاری كیفی دوره‌ها ارزیابی می‌شوند و پس از بازدید مراكز و انتخاب شدن آن‌ها مراحل امضای قرارداد مستقیم با سازمان CIW آغاز می‌‌شود. این نمایندگی‌ها مستقیما با CIW و بدون واسطه خواهد بود.

متقاضیان از طریق فرم‌های مندرج در سایت www.ciwiran.com می‌توانند اعلام آمادگی کنید. دفتر ایران در حال حاضر از طریق دیگری پاسخگو نیست.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

لینک منبع : zoomit.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز