baznashr

شیائومی ردمی نوت ۲ پرو با بدنه‌ فلزی و حسگر اثر انگشت در راه است

on .

بر اساس اطلاعاتی که پیش از این از گوشی شیائومی ردمی نوت ۲ پرو ( Xiaomi Remi Note 2 Pro ) منتشر شده بود ، این محصول جدید چینی به بدنه‌ای فلزی و حسگر اثر انگشت مجهز شده است.امروز هم اطلاعات و تصاویر فاش شده از سازمان مخابراتی چین (TENNA) مهر تایید دیگری بر این ویژگی ها در ردمی نوت ۲ پرو می زند.

با دقت در تصاویر منتشره شاهد هستیم ردمی نوت ۲ پرو علاوه بر بدنه‌ی فلزی‌اش، از یک حسگر اثر انگشت در قسمت زیر لنز دوربین بهره می‌برد و بین این دو نیز یک فلش LED دوتایی تعبیه شده است؛ همچنین در قسمت جلوی گوشی طراحی همیشگی شیائومی به چشم می‌خورد و دکمه‌های خازنی در پایین و دوربین دوم را در قسمت بالای نمایشگر شاهد هستیم.

بد نیست بدانید طبق شنیده‌ها نمایشگر این گجت ۵.۵ اینچی و با رزولوشن فول‌اچ‌دی خواهد بود؛ از دیگر مشخصات فنی این محصول می‌توانیم به چیپ‌ست MT6795 Helio X10 با سرعت پردازشی ۲.۰ گیگاهرتز و همچنین حافظه‌ی رم ۲ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی به میزان ۱۶ گیگابایت اشاره کنیم.

شایان ذکر است ردمی نوت ۲ پرو ابعادی برابر با ۱۴۹.۹۸ در ۷۵.۹۶ در ۸.۷۵ میلی‌متر داشته و وزن آن نیز ۱۶۵ گرم می‌باشد؛ دوربین‌های اول و دوم این گوشی به ترتیب ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی بوده و باتری آن ۳۰۶۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت خواهد داشت.

در پایان باید اشاره کنیم تلفن هوشمند مذکور قرار است به زودی و با قیت ۱۷۲ دلار به بازار عرضه شود که با توجه به مشخصه‌هایی همچون چیپ‌ست MT6795، حسگر اثر انگشت، رم ۲ گیگابایتی و اندروید ۵.۰.۱ لالی‌پاپ گزینه‌ی مناسبی برای خریداران به شمار خواهد رفت.

منبع : androidcentral

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز