baznashr

اپل در حال توسعه نسل دوم از ساعت هوشمند خود است

on .

اپل واچ

اپل واچ اولین ساعت هوشمند اپل است. این محصول با استقبال خوبی نیز همراه شده که همین موضوع گمانه‌هایی را در خصوص احتمال عرضه‌ی نسخه‌ی جدیدی از آن را با قابلیت‌های پیشرفته‌تر مطرح کرده است. حال آنکه یکی از تولیدکنندگان اپل واچ به این موضوع اشاره کرده که اپل در حال کار روی نسل دوم از این محصول است.

 اپل پس از مدت‌ها انتشار شایعات، ساعت هوشمند خود را معرفی و روانه‌ی بازار کرد که براساس آمار منتشر شده موفق‌ترین گجت هوشمندی است که تاکنون روانه‌ی بازار شده است. بسیاری از گمانه‌ها موفقیت اپل واچ را در زمینه‌ی فروش عامل مهمی برای عرضه‌ی نسل بعدی این ساعت هوشمند خوانده‌اند. حال یکی از تولیدکنندگان و شرکای سخت‌افزاری اپل اعلام کرده که این کمپانی در حال کار روی نسل بعدی اپل واچ است.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط بری لام، رئیس هیئت مدیره‌ی کوانتا، اپل در حال کار روی نسل دوم این ساعت هوشمند است. کوانتا یکی از کمپانی‌هایی است که سابقه بلندبالایی در همکاری با اپل داشته و هم اکنون نیز یکی از مهم‌ترین کارخانه‌هایی است که به تولید اپل واچ برای اپل می‌پردازد. کوانتا همزمان با اپل واچ، محصولات دیگری را نیز برای اپل تولید می‌کند. لام علاوه بر اشاره به این نکته که اپل در حال کار روی نسل بعدی ساعت هوشمند خود است، به زمان عرضه‌ی این ساعت هوشمند نیز اشاره کرده است.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط این متخصص، اپل اواخر سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ میلادی نسل بعدی گجت پوشیدنی خود را روانه‌ی بازار خواهد کرد. انتظار ‌می‌رود اپل دوباره همچون اسفندماه سال گذشته، طی مراسمی نسل جدید گجت هوشمند خود را معرفی کند. سال گذشته اپل با برگزاری مراسمی با عنوان Spring Forward، ساعت هوشمندش را معرفی و آن را در فصل دوم سال جاری روانه‌ی بازار کرد. شنیده‌ها حکایت از این دارد که اپل در ابتدا حجم کمتری از محصول خود را راهی بازار می‌کند و در فصل سوم سال ۲۰۱۶ موفق خواهد شد تا به نیاز بازار پاسخ دهد.

با توجه به اینکه منبع اعلام کننده‌ی این خبر موثق و قابل اطمینان است، می‌توان به این موضوع اشاره کرد که این کمپانی سال آینده‌ی میلادی و اواخر فصل بهار، ساعت هوشمند خود را روانه‌ی بازار خواهد کرد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

لینک منبع : zoomit.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز