baznashr

ابزارهای جدید مایکروسافت برای ساخت پاورپوینت‌

on .

به وسیله‌ی دو ابزار جدید و هوشمند مایکروسافت، دیزاینر و مورف، می‌توان به روش ساده‌تری به طراحی و ساخت اسلاید پرداخت. به لطف فناوری انیمیشن هوشمند مایکروسافت می‌توان تنها با طی چند مرحله‌ی ساده به اسلایدهای خود چندین انیمیشن ساده و زیبا اضافه کرد.

در همین زمینه مایکروسافت ادعا می‌کند:

پاورپوینت دیزاینر به شما اجازه می‌دهد با چند کلیک یک ارائه‌ی زیبا آماده کنید. تنها کاری که شما باید انجام دهید استفاده از یک فایل تصویری روی اسلاید و انتخاب از میان صدها گزینه‌ای است که دیزاینر در اختیار شما قرار می‌دهد. این مسیر به شما اجازه می‌دهد بیشتر از آن که به طراحی ارائه‌ی خود فکر کنید روی جنبه‌های اصلی و مطالب متمرکز شوید.

غول نرم‌افزاری جهان اضافه می‌کند که دیزاینر با ایده‌ی طراحی اتوماتیک، تحلیل هوشمند عکس و با کمک پردازش ابری به مرحله‌ی بلوغ رسیده است. گرافیست‌های حرفه‌ای با طراحی نزدیک به ۱۲ هزار طرح مجموعه‌ی کاملی را برای داشتن ارائه‌ای ایده‌آل فراهم کرده‌اند. با توجه به موضوع مطالب می‌توان بر روی عکس‌ها زوم کرد، کراپ انجام داد یا برای عکس‌ها فریم مخصوص انتخاب کرد. در ادامه اگر عکس حاوی اعداد و ارقام باشد می‌توان بر روی آن‌ها زوم کرد تا در مرکز توجه مخاطبان قرار گیرد.

ابزارهای جدید مایکروسافت برای ساخت پاورپوینت‌

مایکروسافت برای پاورپوینت مورف توضیح می‌دهد:

مورف با افزودن افکت‌های سینمایی، انیمیشن‌های جذابی را به ارائه‌های شما اضافه می‌کند. این انیمیشن‌ها متفاوت‌تر از امکاناتی هستند که در حال حاضر در پاورپوینت وجود دارند. با استفاده از مورف می‌توان انیمیشن‌های سه بعدی بر روی تمام یا بخشی از محتوای تصویری انجام داد. تنها کافی است اسلاید‌ها و نوع انیمیشن خود را انتخاب کنید. مورف ساده‌ترین راه را برای خلق یک ارائه‌ی جذاب پیدا کرده است.

مایکروسافت در ادامه بیان می‌کند که این دو ویژگی جدید برای کاربران پریمیوم آفیس ۳۶۵ در دسترس خواهند بود. بنابراین طی هفته‌های آینده مایکروسافت این دو ویژگی را به بسته‌ی آفیس نسخه‌ی ۲۰۱۶ خود اضافه خواهد کرد.

لینک منبع : zoomit.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز