baznashr

سرعت حافظه HTC 10 در برابر رقبا

on .

نتیجه مقایسه سه گوشی HTC 10 ،LG G5 و Samsung Galaxy S7 Edge در زمینه سرعت خواندن و نوشتن حافظه منتشر شده است.

در واقع متخصصان در بررسی گوشی HTC 10 حس کردند زمانی که صرف انتقال تعدادی عکس از این گوشی به یک کامپیوتر شخصی می‌شود به نسبت طولانی است و برای آزمایش دقیق این فرضیه عملکرد سه گوشی مذکور را در زمینه سرعت خواندن و نوشتن حافظه داخلی بررسی کردند.

بد نیست بدانید HTC 10 از حافظه مرسوم eMMC 5.1 بهره می‌گیرد که در مقایسه با حافظه UFS 2.1 سامسونگ عملکرد ضعیف‌تری دارد. سامسونگ گلکسی S7 و LG G5 هر دو از حافظه UFS استفاده می‌کنند که به نسبت عملکرد قدرتمندتری دارد.

برای بررسی تفاوت این سه گوشی در زمینه سرعت خواندن و نوشتن حافظه داخلی، از بنچمارک AndroBench استفاده شده است تا مشخص شود در 4 تست متفاوت حافظه این سه گوشی چه عملکردی دارند. این چهار تست به ترتیب تست‌های Sequential read (سرعت خواندن یک فایل)، Sequential write (سرعت ذخیره‌سازی یک فایل بر روی حافظه)، Random read (سرعت خواندن اطلاعات از چندین ناحیه به صورت همزمان) و Random write (سرعت نوشتن در چند ناحیه به صورت همزمان) بودند.

نتایج این آزمون‌ها در ادامه آمده‌اند:

نتیجه تست Sequential Read نشان می‌دهد HTC 10 در این مقایسه 44 درصد کندتر از سامسونگ گلکسی S7 edge  عمل می‌کند و در کل ضعیف‌ترین عملکرد را میان این سه گوشی دارد.

seq-read

در آزمون Sequential Write نتیجه عملکرد HTC 10 قابل قبول است و حتی از گلکسی S7 edge عملکرد بهتری داشته اما در این آزمون LG G5 پیشتاز است.

seq-write

در آزمون Random Read گوشی HTC 10 عملکرد ضعیف‌تری از دو گوشی دیگر دارد.

random-read

در بخش Random Write هم HTC 10 در مقام دوم می‌ایستد در حالی که LG G5 پیشتاز است و گلکسی S7 edge مقام آخر را کسب کرده. با این حال در این بخش سه گوشی نمره‌هایی نزدیک به هم کسب کرده‌اند.

randow-write

باید توجه کرد که HTC 10 در عملکرد روزمره با وجود این نتایج هم گوشی سریعی به حساب می‌آید با این حال این آزمایش صرفا توانایی سه گوشی در این حوزه را دقیق‌تر بررسی کرده تا بتوانید در کنار آگاهی از نقاط قوت و ضعف پرچم‌داران مختلف به انتخاب بهتری میان این گوشی‌ها دست بزنید.

‌‌

منبع: GSMArena

‌‌سرعت حافظه HTC 10 در برابر رقبا

رای شما قبلا ثبت شده است .

منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز