baznashr

زوم‌اپ: ویرایش تصاویر و ساخت عکس نوشته با Kanvas

on .

با گسترده شدن هر چه بیشتر فعالیت شبکه‌های اجتماعی به خصوص شبکه‌های مبتنی بر عکس، عکس‌ها و تصاویر تنوع بیشتری پیدا کرده‌‌اند، حتی این روزها بیشتر شاهد انتشار عکس‌نوشته‌ها هستیم که به صورت تصاویری حاوی متن‌های مختلف‌ هستند. تصاویر زیبایی که شاید فکر کنید برای ساخت آن‌ها نیاز به تخصصی خاص یا نرم افزارهای حرفه‌ای همچون فتوشاپ دارید، اما در حقیقت خلق این تصاویر تنها با یک اپلیکیشن ساده ممکن می‌شود. Kanvas نیز یکی از این اپلیکیشن‌های کاربردی برای گوشی‌های موبایل است که توسط آن می‌توانید چنین تصاویری را بسازید و منتشر کنید.

Kanvas

Kanvas از ابزارهای بسیار متنوع و جذابی برخوردار است به طوری که با کمی ذوق و حوصله، می‌توانید تصاویر عادی و شاید تکراری خود را به عکس‌هایی بسیار جذاب تبدیل کنید. شما علاوه بر آنکه می‌توانید متن‌های دلخواه خود را با فونت‌های متفاوت روی عکس‌ها وارد کنید، قادر به استفاده از لوگوها و نوشته‌های آماده‌ی موجود در گالری Kanvas نیز خواهید بود که اغلب آن‌ها نیز نوشته‌ها و لوگوهای بسیار شیک و متفاوتی هستند. کار کردن با Kanvas به آسانی چند لمس خواهد بود و اگر فکر می‌کنید استعدادی در طراحی و زیباسازی تصاویر خود ندارید، پیشنهاد می‌کنیم Kanvas را امتحان کنید. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید با ما در میان بگذارید.

لینک منبع : zoomit.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز