baznashr

سامسونگ دو مدل لپ‌تاپ‌ قدرتمند Ativ Book 9 مبتنی بر ویندوز ۱۰ را معرفی کرد

on .

لپ‌تاپ‌های سامسونگ همواره از طراحی زیبا و امکانات قابل قبول برخوردار بوده‌اند و یکی از بهترین محصولات این برند کره‌ای در بازار لپ‌تاپ را باید سری ۱۰ این شرکت بدانیم. اما به تازگی سامسونگ از دو لپ‌تاپ قدرتمند Ativ Book 9 Pro و Ativ Book 9 Spin رونمایی کرده که به ترتیب ۱۵۹۹ و ۱۳۹۹ دلار قیمت دارند.

همانطور که به نظر می‌رسد Ativ Book 9 Pro بین دو گزینه معرفی شده محصول بهتری به شمار می‌رود و نسخه‌ی پایه‌ی آن به یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی 4K، پردازنده‌ی پرقدرت Core i7-6700 HQ، کارت گرافیک GTX950 انویدیا، رم ۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی اس‌اس‌دی مجهز شده است. به علاوه این لپ‌تاپ از چهار اسپیکر و پورت USB Typ-C بهره می‌برد و گفته می‌شود باتری آن ۶.۵ ساعت شارژدهی مداوم دارد.

ativbook99 0fdcf

اما مدل بعدی Ative Book 9 Spin است که به یک نمایشگر ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن QHD+ با امکان چرخش ۳۶۰ درجه، پردازنده‌ی Core i7-6500U اینتل، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی خشک مجهز شده و وزن آن برابر ۱.۳ کیلوگرم است.

هر دو دستگاه به صورت مستقیم توسط سامسونگ عرضه خواهند شد و در کنار آن فروشگاه BestBuy نیز وظیفه فروش این لپ‌تاپ‌ها را در بازار آمریکا بر عهده دارد.

لینک منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز