baznashr

سرو نسخه دیجیتال كتاب «پنجمین داستان» را ارائه کرد

on .

 پنجمین نمایشگاه انفرادی رضا میلانى با عنوان «پنجمین داستان» از روز پنجشنبه ٧ ابان ماه در گالرى سیحون افتتاح شد، این نمایشگاه شامل ٩ عكس است كه با ابعاد ١٠٠ در ١٥٠ سانتیمتر ارائه شده‌اند.

رضا میلانى در مقدمه‌ای براى نمایشگاه خود آورده است:

از نگاه من عكس خود رسانه‌ای كامل است كه به تنهایی بازگو كننده قصه و داستانى منحصر به فرد است، اما كلمات هم مى‌توانند خود خالق تصویر و عكس باشند، این مجموعه خاطرات درختی را بازگو مى‌كند كه در اطراف یك روستا و بین چند زمین كشاورزی زندگى مى‌كند. درختی كه محصولش تنها سایه است برای رهگذرانى كه از آفتاب سوزان و گرما دقایقی را با او می گذرانند. این مجموعه عكس روایتى است از خواب و رویای آن درخت .

 Ø±Ø¶Ø§ میلانی

همزمان با این نمایشگاه از نسخه الكترونیك كتاب "پنجمین داستان" كه منتخبی از ده سال تلاش این هنرمند ایرانى است نیز رونمایی شد . این كتاب در ٣٠٨ صفحه و شامل ٨ مجموعه عكس و یك مجموعه داستان كوتاه به زبان انگلیسی است. ترجمه این كتاب توسط آزاده فریدونپور انجام شده است . كاربران مى توانند نسخه الكترونیك این كتاب را از این لینك دریافت كنند.        

 milani 02

رضا میلانى تاكنون پنج نمایشگاه انفرادی داشته است و در سال ٢٠١١ از طرف سازمان جهانى عكاسی در میان ده عكاس برتر عكاسی سفر انتخاب شد و در سال ٢٠٠٩ جایزه خلاقیت هنرى را از جشنواره ابداع هنرى امارات كسب كرد .

این نمایشگاه تا تاریخ بیست آبان ماه در گالرى سیحون ادامه خواهد داشت.

صفحه اینستگرام رضا میلانی

  • بازدید: هر روز از ساعت ١١ تا ۱۹ جمعه‌ها: ۱۶ تا ۲۰
  • گالری دوشنبه‌ها تعطیل است.
  • تهران، خیابان وزراء، كوچه‌ی چهارم، شماره‌ی 11 تلفن: 88711305

 پایان رپورتاژ آگهی/

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

لینک منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز