baznashr

تریلر پیش از عرضه بازی هیلو 5 منتشر شد

on .

امسال برای مایکروسافت و کنسول ایکس‌باکس وان بسیار مهم است. بازی‌کننده‌ها تا مدتی دیگر با عنوان هیلو ۵ روبه‌رو خواهند شد. عنوانی که طرفداران بی‌شماری دارد و خیلی‌ها به واسطه این بازی کنسول ایکس‌باکس وان را خریداری کرده‌اند.

تریلر پیش از عرضه‌ی بازی هیلو ۵ شامل صحنه‌های سینمایی هیجان‌انگیز و موسیقی زیبایی است.

بازی هیلو ۵ تا دو هفته دیگر راهی بازار می‌شود. البته در چند روز گذشته تصاویری از لو رفتن برخی دیسک‌های بازی منتشر شده و حتی گروهی از کاربران این عنوان را تمام کرده‌اند و پایان آن را در یوتوب قرار داده‌اند. هیلو ۵ فصل جدیدی از داستان مسترچیف، قهرمان دوست داشتنی این مجموعه بازی‌ها را به‌نمایش در می‌آورد. قهرمانی که در این نسخه بدون کورتانا با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌شود. گروهی او را خائن می‌نامند و عده‌ای او را قهرمانی برای نژاد انسان‌ها می‌دانند.

هیلو ۵ در قسمت چندنفره هم سر و صدای زیادی به پا خواهد کرد. هرچه باشد این مجموعه بازی‌ها به واسطه سناریوی چند نفره محبوب شده‌اند. با نزدیک شدن به عرضه این عنوان، مایکروسافت کارهای تبلیغاتی خودش را شروع کرده است. از منتشر شدن اطلاعات مختلف درباره آن گرفته تا به نمایش درآوردن تریلرهای جدیدی که علاقه‌مندان را هیجان‌زده می‌کنند.

به‌تازگی تریلر پیش از عرضه این بازی منتشر شده که پیشنهاد می‌کنیم، آن‌را در ادامه مشاهده کنید:

با دیدن این تریلر صبر کردن برای هیلو ۵ بسیار سخت می‌شود. تا این لحظه مشخص شده که این بازی با کیفیت تصویر Full HD روی ۶۰ فریم برثانیه اجرا می‌شود. مایکروسافت یک باندل مخصوص از ایکس‌باکس وان را برای این عنوان در نظر گرفته که همزمان با عرضه بازی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

چند روز پیش هم مشخص شد که امکان ساخت نقشه بعد از عرضه بازی اصلی در اختیار بازی‌کننده‌ها قرار می‌گیرد.

بازی هیلو ۵ در تاریخ ۵ آبان به شکل انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. البته با توجه به تصاویری که از دیسک‌های فیزیکی بازی منتشر شده، برای نصب آن روی کنسول به ۶۰ گیگابایت فضای خالی نیاز خواهید داشت. به‌نظر می‌رسد که به‌روزرسان روز اول این عنوان حجم بسیار بالایی دارد.

بازی هیلو 5

منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز