baznashr

اپل و گوگل، با ارزش‌ترین برند‌های جهان برای سومین سال متوالی

on .

به نقل از رهامنش:
دوستان مطلب خوبیه برای دعوا و کل کل

نظرتون چیه ؟ :lol:

دوست عزیز اولا که این بحث‌ها، دعوا و کل‌کل نیستند و هرکسی دلیل طرفداریش از یک گوشی خاص رو میگه که میتونه در انتخاب بقیه‌ برای خرید گوشی موثر هم باشه!
دوماً این مطلب در مورد سهام شرکت‌ها است دوستان طرفدار این برندها هستند نه سهامدار. بنابراین دلیلی نداره که بحثی صورت بگیره.

به نقل از زومیت:

امسال نیز برند اپل با افزایش ۴۳ درصدی به ارزش ۱۷۰ میلیارد دلار رسیده است و هم‌چنان لقب باارزش‌ترین برند جهان را با خود به یدک می‌کشد. برند گوگل نیز با افزایش ۱۲ درصدی به ارزش ۱۲۰ میلیارد دلار رسیده و جایگاه دوم را برای سومین سال پیاپی تصاحب کرده است. تخمین ارزش یک شرکت بر اساس عملکرد مالی، قدرت نفوذ برند در خرید مشتری‌ها و توانایی آن در قیمت‌گذاری بالا انجام می‌شود.
مایکروسافت توانسته است جایگاه آی‌بی‌ام در رده‌ی چهارم را از آن خود کند. هم‌چنین سامسونگ همانند سال گذشته در رده‌ی هفتم قرار گرفته و آمازون نیز با صعود پنج پله‌ای در رده‌ی دهم قرار گرفته است. سایر‌ برند‌های موجود در ۱۰ جایگاه اول این لیست عبارتند از کوکاکولا، تویوتا، جنرال الکتریک و مک‌دونالد.

اپل و گوگل که در اینکه کارشون درسته شکی نیست. مایکروسافت هم که با سیاست‌های جدیدش خوب پیشرفت کرده. در مورد سامسونگ هم عرض کنم که فقط بلدند تبلیغات کنند چون رتبه‌ی هفتم رو گرفتند بعد خودشون رو با رتبه‌ی یک یعنی اپل مقایسه می‌کنند.
در مورد بقیه هم اطلاع دقیقی ندارم چون اخبارهاشون در زومیت منتشر نمیشه. الان زومیت باید یاد بگیره اخبار اونها رو پوشش بده مثلا چرا آمازون صعود کرده؟
در مورد مک‌دونالد هم بگم این موضوع نشون میده که مردم به شکم خیلی اهمیت می‌دن شاید بیشتر از چیزای مهمتر دیگری در زندگی. دوما خدا کنه مغازه‌های مک‌دونالد در ایران باز بشه یک نفس راحت بکشیم و توی مسافرت به شهرهای ایران با مشکل اینکه "از کدوم رستوران یا فست‌فود غذا بخوریم که اسهال نشویم" دیگه مواجه نشیم (چون فست‌فودهای مک‌دونالد همه‌جا یک کیفیت رو دارند) اونایی هم که میخوان جلوی باز شدن شعبه‌های مک‌دونالد در ایران رو هم بگیرند برن به درک!
تمام!

لینک منبع

پربازدیدترین مطالب - ویندوز