baznashr

آپدیت جدید گلکسی اس 8 سامسونگ برای رفع مشکل Blueborne منتشر شد

on .

آپدیت جدید گلکسی اس 8 سامسونگ (Galaxy S8) منتشر شد. مهمترین ویژگی این به روزرسانی گلکسی اس 8 بعد از توسعه کلی سیستم عامل، رفع مشکل Blueborne است.

سامسونگ بعد از عرضه به روزرسانی برای تعدادی از گوشی های موبایل خود به منظور برطرف کردن باگ Blueborne، رفع آن در گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را در دستور کار قرار داده است. این آپدیت یکبار دیگر، تاریخ پچ امنیتی را برای اول آگوست (نهم مرداد) نگه داشته است، در حالی که لاگ به‌ روزرسانی، اعمال شدن جدیدترین پچ‌های امنیتی گوگل را اعلام می‌کند.

به نظر می‌رسد شرکت، پچ امنیتی ماه سپتامبر را بدون عوض کردن تاریخ آن در داخل این آپدیت گنجانده است. در غیر این صورت بهبود مشکلات امنیتی ماه جاری در آپدیت ماه آینده قرار خواهد گرفت.

آپدیت جدید گلکسی اس 8 سامسونگ 476 مگابایت حجم دارد

آپدیت جدید گلکسی اس 8 سامسونگ همچنین سبب افزایش پایداری شارژ وایرلس و نوار ناوبری خواهد شد. این گفته‌ای است که سامسونگ درباره به روزرسانی جدید در اختیار ما قرار داده است و متاسفانه به طور دقیق مشخص نیست منظور آن از ثبات نوار ناوبری چیست. شاید این تغییر به اندازه‌ای واضح باشد که بعد دریافت آپدیت متوجه آن شویم. بعد از دریافت آپدیت جدید گلکسی اس 8 سامسونگ ، برای اطمینان از رفع شدن آسیب‌پذیری Blueborne بهتر است از اپلیکیشن BlueBorne Vulnerability Scanner استفاده کنید.

آپدیت جدید گلکسی اس 8 سامسونگ

این به روزرسانی، که 476 مگابایت حجم داشته و کاربران کشور هلند اکنون آن را دریافت کرده‌اند، به صورت OTA عرضه می‌شود. کاربران گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سایر نقاط دنیا باید در روزهای آتی پیغام موجود بودن این آپدیت برای دانلود کردن را دریافت کنند. برای بررسی در دسترس بودن آن برای دستگاه خود، به منوی تنظیمات رفته و بعد از ورود به بخش Software Update، دکمه Download Updates Manually را لمس کنید.

آپدیت جدید گلکسی اس 8 سامسونگ

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز