baznashr

رابط کاربری گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج به زودی مشابه گلکسی نوت 8 خواهد شد

on .

خبر خوب برای کاربران پرچمداران سال 2016 سامسونگ این است که به زودی، رابط کاربری گلکسی اس 7 (Galaxy S7) و گلکسی اس 7 اج (Galaxy S7 Edge) کاملا دگرگون می‌شود.

در حال حاضر، این محصولات اندروید 7.0 نوقا را دریافت کرده‌اند که به نظر می‌رسد با عرضه آپدیت بعدی، رابط کاربری گلکسی اس 7 و مدل اج آن به نسخه جدیدتر تاچ‌ویز، با نام گریس یو ایکس (Garce UX) ارتقا یابد.

ارتقای رابط کاربری گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج به جدیدترین نسخه

همانطور که احتمالا می‌دانید، رابط کاربری گوشی های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، با نسخه گلکسی نوت 8 متفاوت است. سری گلکسی اس 8 سامسونگ با نسخه 8.1 رابط کاربری Samsung Experience معرفی شد اما با عرضه گلکسی نوت 8، شاهد ارتقای این پوسته به نسخه 8.5 بودیم. از سوی دیگر، با اینکه محصولاتی نظیر گلکسی J5 و J7 مدل 2017، به همراه سری گلکسی A مدل 2017 به Samsung Experience 8.1 آپدیت شدند، خبری از ارتقای رابط کاربری گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج به ورژن‌های جدیدتر نبود.

رابط کاربری گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج به زودی مشابه گلکسی نوت 8 خواهد شد

اما سامسونگ این وعده را به صاحبان پرچمداران سال گذشته خود داده که با انتشار آپدیت اندروید 8 اوریو برای گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج در ماه‌های آینده، رابط کاربری این گوشی ها نیز به جدیدترین نسخه Samsung Experience تبدیل شود. با توجه به ویژگی‌های منحصربه‌فرد جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید، آپدیت گلکسی اس 7 و اس 7 اج به اندروید 8 اوریو امری بدیهی‌ست. اما متاسفانه، تا این لحظه تاریخ دقیقی برای انتشار این بروزرسانی مشخص نشده و کاربران باید به عبارت «ماه‌های آینده» بسنده کنند.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز