baznashr

کدام‌یک از آیفون‌ها و آیپدهای اپل با فریم ورک واقعیت افزوده ARKit سازگارند؟

on .

آیپدهای اپل

در آی او اس 11 ویژگی جدید به نام ARKit اضافه شده است و اگر دوست دارید بدانید کدام‌یک از آیفون ها و آیپدهای اپل با آن سازگارند، در ادامه ما را همراهی کنید.

پس از مدت‌ها انتظار سیستم عامل آی او اس 11 سرانجام عرضه شد و با خود ویژگی‌های جدیدی را به دستگاه‌های اپل اضافه کرد. یکی از این ویژگی‌ها برای آیفون‌ ها و آیپدهای اپل -که مربوط به واقعیت افزوده است- ARKit نام دارد. به علاوه سیل عظیمی از اپلیکیشن‌های سازگار با واقعیت افزوده نیز در اپ استور اپل منتشر شده‌اند که می‌توانید با ARKit از آن‌ها بهره گیرید.

واقعیت افزوده، فناوری بسیار جالبی است و می‌توان ساعت‌ها با آن سرگرم شد؛ به یک خط‌کش مجازی نیاز دارید؟ دل‌تان می‌خواهد به صورت مجازی خانه را طراحی کنید؟ دوست دارید در داخل منزل‌تان یک نمایشگاه خودرو مجازی داشته باشید؟ واقعیت افزوده که برای آیفون‌ها و آیپدهای اپل عرضه شده، همه این‌ها را برای‌تان فراهم می‌کند.

قابلیت‌هایی که واقعیت افزوده در اختیارتان می‌گذارد، بی‌نهایت جذاب است و روز به روز گسترده‌تر و بهتر می‌شود. البته گرچه می‌گوییم ARKit برای آیفون‌ها و آیپدهای اپل عرضه شده، اما نکته‌ای که باید بدانید این است که برخی از دستگاه‌ها با آن سازگار نیستند.

به طور کلی، برای بهره بردن از قابلیت ARKit بر روی آیفون‌ها و آیپدهای اپل (Apple)، دستگاه شما باید از تراشه‌ A9 به بالا استفاده کند. در ادامه می‌توانید لیست کامل آیفون‌ها و آیپدهایی که از واقعیت افزوده پشتیبانی می‌کنند را مشاهده کنید:

آیفون‌ها آیپد‌ها
اپل آیفون اس ای اپل آیپد 9.7 اینچی
اپل آیفون 6 اس اپل آیپد پرو 9.7 اینچی
اپل آیفون 6 اس پلاس اپل آیپد پرو 10.5 اینچی
اپل آیفون 7 اپل آیپد پرو 12.9 اینچی
اپل آیفون 7 پلاس
اپل آیفون 8
اپل آیفون 8 پلاس
اپل آیفون 10

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز