baznashr

محتویات جعبه گلکسی نوت 8 ؛ فبلت جدید سامسونگ چه متعلقاتی دارد؟

on .

در این مطلب قصد داریم محتویات جعبه گلکسی نوت 8 (Samsung Galaxy Note 8) و وسایل جانبی که شامل خرید این پرچمدار جدید کمپانی سامسونگ می‌شوند را بررسی کنیم.

پس از رویداد معرفی سامسونگ گلکسی نوت 8 و اعلام امکان پیش‌خرید این فبلت از 24 ام آگوست (2 شهریور)، شاید این سوال در ذهن خریداران و علاقه‌مندان پیش بیاید که محتویات جعبه گلکسی نوت 8 شامل چه وسایلی می‌شود؟

محتویات جعبه گلکسی نوت 8 ؛ فبلت جدید سامسونگ چه متعلقاتی دارد؟

سامسونگ با جعبه گشایی گلکسی نوت 8 به صورت رسمی (البته در قالب عکس!)، به این سوال پاسخ داده است. در تصویر بالا اقلام داخل باکس باز نشده‌ی یک گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 نشان داده شده‌اند که این اقلام شامل:

  1. خود گوشی به همراه قلم S Pen
  2. انبرک و تعدادی نوک قلم
  3. آداپتور شارژر USB
  4. رابط میکرو USB
  5. رابط USB نوع C
  6. کابل USB
  7. سوزن اسلات سیم کارت
  8. هندزفری
  9. کاور شفاف

اگر قبلا با گوشی‌های سری نوت سامسونگ آشنا نبوده‌اید، بعضی از این آیتم‌ها ممکن است عجیب به نظر آیند؛ برای مثال انبرک که برای بیرون کشیدن و تعویض نوک قلم مخصوص فبلت (S Pen) در استفاده‌های مختلف،‌ کاربرد دارد.

نکته قابل‌توجه دیگر در بررسی محتویات جعبه گلکسی نوت 8 ، یک جفت ایرباد مشکی رنگ AKG داخل باکس است که خروجی صدای آن، توسط کارشناسان خبره AKG طراحی و بهینه‌سازی شده است. قسمت پد نرم ایرباد که در داخل گوش جا می‌گیرد، به صورت پیش‌فرض در سایز متوسط است، اما خریداران می‌توانند در صورت تمایل پدهای سایز کوچک و یا بزرگ را بر روی ایربادها نصب کنند.

دو آداپتور مختلف که یکی از آن‌ها رابط میکرو USB به USB-C و دیگری رابط تبدیل USB-A (استاندارد) به USB-C است هم در میان محتویات جعبه گلکسی نوت 8 قرار دارند؛ آداپتور دوم امکان اتصال فلش درایو را به فبلت سامسونگ فراهم می‌کند. در آخر هم می‌توان به شارژ دیواری سامسونگ با فناوری (AFC) با قابلیت شارژ ‌سریع دستگاه اشاره کرد.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز