baznashr

سرعت فروش گلکسی اس 8 سامسونگ از گلکسی اس 7 کمتر است

on .

اخیرا یک وب سایت به مقایسه سرعت فروش گلکسی اس 8 سامسونگ و گلکسی اس 7 طی چند ماه نخست عرضه آن‌ها پرداخته است. نتیجه نشان می‌دهد سرعت فروش پرچمدار جدید کمتر است.

طراحی گلکسی اس 8 با تمامی محصولات پیشین سری S سامسونگ متفاوت بوده و از طرفی همانند آن‌ها، به قدرتمندترین سخت افزارهای موجود در بازار مجهز شده است. اما به نظر می‌رسد قابلیت‌های جدید، به اندازه‌ای نبوده‌اند که کاربران کنونی سامسونگ را به تعویض گوشی موبایل خود و مهاجرت به پرچمدار جدید قانع کنند. به عقیده یکی از تحلیلگران وب سایت The Bell، سرعت فروش گلکسی اس 8 سامسونگ از پرچمدار سال 2016 سری S کمتر است.

در سه هفته نخستین بعد از عرضه، سامسونگ اعلام کرد ده میلیون دستگاه از پرچمداران جدید خود را به بازارها تزریق کرده است. این در حالی است که بر اساس آمار و ارقام وب سایت The Bell، این کمپانی در دو ماه نخست، 9.8 میلیون دستگاه عرضه کرده است. آن‌ها در ادامه، بازار گلکسی اس 8 در این مدت را با فروش 12 میلیونی گلکسی اس 7 در همین بازه زمانی مقایسه کردند. این مقایسه کاهش 20 درصدی فروش محصول جدید را نشان داد.

سرعت فروش گلکسی اس 8 سامسونگ از گلکسی اس 7 کمتر است

به نظر می‌رسد اختلاف میان دو آمار اعلام شده از آنجایی ناشی می‌شود که ده میلیون دستگاه عنوان شده توسط سامسونگ، در بر دارنده گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس بوده و علاوه بر آن، تعداد دستگاه‌های عرضه شده به اپراتورها نیز در نظر گرفته شده‌ است. به عقیده این وب سایت، بعد از ارائه آخرین آمار درباره میزان فروش گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، سامسونگ دیگر تصمیم ندارد آمار جدید اعلام کند، چرا که میزان فروش کمتر بوده و این غول کره‌ای نمی‌خواهد یک جو بد برای خریداران احتمالی در آینده ایجاد کند.

از نظر آن‌ها، دو دلیل برای کاهش سرعت فروش گلکسی اس 8 وجود دارند. نخست اینکه در مقایسه با سال گذشته، باز هم به تعداد پرچمداران اندرویدی افزوده شده است و بازار رفته رفته در حال اشباع شدن با دستگاه‌های بالارده است. از طرفی دیگر، گوشی‌سازان چینی فعالیت خود را بیشتر کرده و محصولات قدرتمند دارای قیمت پایین بیشتری را در سراسر جهان عرضه کرده‌اند. اما یک تفاوت مهم میان آن‌ها این است که گلکسی اس 7 بلافاصله بعد از رونمایی، در بازارهای سراسر جهان عرضه شد، اما گلکسی اس 8 در نخستین روزهای عرضه تنها در سه بازار اصلی قابل خریداری بود. حدود 3 ماه از عرضه پرچمدار جدید سامسونگ می‌گذرد، به همین دلیل اکنون برای پیش‌بینی وضعیت بازار در آینده بسیار زود است.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز