baznashr

همکاری همراه اول و نوکیا برای پیاده سازی 5G برای اولین بار در ایران

on .

همکاری همراه اول و نوکیا برای پیاده سازی 5G برای اولین بار در ایران

شرکت همراه اول به عنوان اولین اپراتور کشور با شرکت فلاندی نوکیا به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات LTE در جهان به منظور شناخت، توسعه و پیاده سازی نسل پنجم تلفن همراه (5G) تفاهم تامه همکاری امضا کردند.

در این مراسم مدیر عامل شرکت همراه اول، نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران و خاورمیانه، مدیر منطقه خاورمیانه و آفریقای جنوبی شرکت نوکیا و جمعی از مدیران همراه اول و نوکیا حضور داشتند و تفاهم نامه‌ای مبنی بر ارائه خدمات 5G برای اولین بار در ایران تا چهار سال آینده یعنی سال 1400 را امضا کردند که با این حال باید گفت که مشترکین همراه اول خواهند توانست اینترنت 5G‌ را همگام با کشورهای پیشرفته تجربه کنند. لازم به ذکر است که دیگر اپراتورها فعلا قراردادی برای 5G و یپاده سازی آن در ایران امضا نکرده‌اند به همین منظور مشترکین همراه اول به صورت اختصاصی به این نسل انقلابی تلفن همراه دسترسی خواهند داشت.

گفتنی است که همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه در حوزه مکالمه و اینترنت همراه و اولین ارائه دهنده اینترنت نسل ۴.۵ تلفن همراه در کشور، هم اکنون ۹۷۵ شهر را تحت پوشش نسل ۳ و ۷۳۵ شهر را تحت پوشش نسل ۴.۵ تلفن همراه قرار داده است و با این اقدام همچنان پیشرو بودن خود را در ارائه آخرین فناوری ها، ادامه می دهد.

نظر شما در رابطه با پیاده سازی اینترنت 5G در ایران چیست؟

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز