baznashr

اسکوتر الکتریکی هوندا EV-Club رونمایی شد؛ عرضه در سال آینده

on .

اسکوتر الکتریکی هوندا EV-Club تازه‌ترین پروژه تولید وسایل نقلیه برقی شرکت ژاپنی هوندا است که در سال آینده عرضه خواهد شد و محدوده حرکتی آن بسیار مناسب است.

غول خودروساز ژاپنی، شرکت ژاپنی الاصل و چند ملیتی هوندا در سال 1959 میلادی به تاسیس رسید و هم اکنون به عنوان بزرگترین تولیدکننده موتور سیکلت در سراسر جهان شناخته می‌شود. البته این تنها بخشی از صنعت ژاپن نیست که هوندا را در خود می‌بیند؛ بلکه آن‌ها در تولید موتور توربین‌ها، هواپیماهای جت، قایق‌های موتوری و ژنراتورها نیز نقش دارند. حال نوبت به آن رسیده تا آن‌ها از یک اسکوتر الکتریکی برای سال آینده میلادی رونمایی کنند. از آنجایی که آلودگی هوای کلان شهرها بیداد می‌کند، اسکوترهای برقی یا همان موتور سیکلت های شهری می‌توانند به عنوان تسکینی برای قلب شهرها به حساب آیند و عبور و مرور داخل شهری شهروندان را نیز سهولت ببخشند.

اسکوتر الکتریکی هوندا EV-Club

موتور سیکلت هوندا 70 یکی از محبوب‌ترین موتور سیکلت‌ها در سراسر جهان است که سالیانی‌ست به خوبی در بازار خرید و فروش می‌شود و حتی همین حالا نیز در برخی بازارها تقاضا برای خرید یک مدل تمیز و بی‌نقص آن که البته قیمتی هم هست، بسیار زیاد است. حال این شرکت با الهام گرفتن از موتور سیکلت محبوب خود، اقدام به تولید یک اسکوتر الکتریکی (موتور سیکلت شهری الکتریکی) کرده است که آن را با EV-Club خواهیم شنید.

هاچیکو مدیرعامل هوندا در ارتباط با اسکوتر الکتریکی جدید خود اینگونه می‌گوید:

ما در حال تلاش برای ترویج رفت و آمدهای شهری همراه با وسایل نقلیه برقی (الکتریکی) هستیم. در برنامه ریزی انجام گرفته توسط ما محصولات گسترده‌ای همچون اتومبیل های تمام الکتریکی، اتومبیل های پلاگین هیبریدی (وابسته به برق) و همچنین موتور سیکلت‌های تمام الکتریکی قرار دارند که اسکوتر الکتریکی EV-Cub یکی از آنهاست و قرار است از سال 2018 میلادی روانه بازارهای جهانی شود. پیش بینی می‌شود تا سال 2030 میلادی، تقریبا دو سوم اتومبیل های به تولید رسیده توسط کمپانی هوندا به یک سیستم محرک تمام الکتریکی و یا پلاگین هیبریدی مجهز خواهند بود.

تا به امروز هیچ اشاره‌ای به مشخصات فنی این موتور سیکلت شهری نشده است و تنها در قالب یک پروژه مفهومی به معرفی رسیده است، اما گفته می‌شود محدوده حرکتی این وسیله نقلیه بسیار مناسب خواهد بود.

اسکوتر الکتریکی هوندا EV-Club

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز