baznashr

گیم شات: نسخه جدید Need For Speed رسما معرفی شد؛ اطلاعات تکمیلی و تریلر رونمایی

on .

روز گذشته الکترونیک آرتز وعده داد امروز نسخه جدید Need For Speed به صورت رسمی معرفی خواهد شد. دقایقی قبل از این بازی تحت نام Need for Speed Payback رونمایی شد.

بر اساس اخبار منتشر شده بازی Need for Speed Payback در تاریخ جمعه 19 آبان 1396 برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. همچنین مانند The Run ،Need for Speed Most Wanted و Undercover در این بازی نیز شاهد خط داستانی و برخی ویژگی‌های مثبت عناوین ذکر شده خواهیم بود؛ مواردی همچون نبرد با رانندگان دیگر، پلیس‌های حرفه‌ای و دنیایی وسیع و بزرگ. تیم سازنده سعی دارند بازی خود را به عنوان موفقی همچون Forza Horizon 3 نزدیک کنند. بازی‌ای که یکی از تحسین شده‌ترین عناوین اتومبیل‌رانی در تاریخ بازی‌‌های ویدیویی به شمار می‌رود.

تریلر رونمایی بازی Need for Speed Payback

دانلود با کیفیت 480p

همچنین بر خلاف Need for Speed 2015 شما برای اجرای این بازی لازم نیست همیشه به اینترنت متصل باشید. اگر در سرویس EA/Origin Access عضو باشید می‌توانید در 11 آبان به مدت 10 ساعت این بازی را تجربه کنید و با پرداخت 54 دلار قادر خواهید بود Need for Speed Payback را خریداری کنید، یعنی 6 دلار کم‌تر از سایر بازیکنان. در پایان شما را به مشاهده تصاویر منتشر شده از بازی Need for Speed Payback دعوت می‌نماییم.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز