baznashr

شمارش معکوس موتورولا برای کنگره جهانی موبایل 2017

on .

۰ ۱۷ بهمن ۹۵ ساعت ۱۱:۱۸

زمان زیادی تا برگزاری کنگره جهانی موبایل 2017 باقی نمانده و انتظار می‌رود تولیدکنندگان تلفن های همراه با حضور در بارسلون، جدیدترین گوشی های هوشمند خود را پیش روی کاربران قرار دهند. به دنبال مشخص شدن برنامه برخی از سازندگان برای این نمایشگاه، حالا شاهد شمارش معکوس موتورولا در وب‌سایت شعبه آلمان از این شرکت هستیم که 22 روز دیگر، یعنی 26 فوریه را نشان می‌دهد.

شمارش معکوس موتورولا

26 فوریه (هشتم اسفند ماه)، روزی خواهد بود که سازندگان دیگر نیز محصولات جدید خود را در کنگره جهانی موبایل 2017 معرفی خواهند کرد. درنتیجه می‌توان گفت که شرکت موتورولا نیز کنفرانس خود را در همین تاریخ برگزار می‌کند.

شمارش معکوس موتورولا ، تاریخ حضور این شرکت در MWC 2017 را مشخص می‌کند

اما در مورد اینکه چه محصول یا محصولاتی در این نمایشگاه توسط موتورولا معرفی می‌شوند اطلاعات چندانی در دست نیست و تنها براساس شایعات قبلی می‌توان در انتظار موتو جی 5 (Motorola Moto G5) بود. به‌علاوه احتمال رونمایی از گوشی های موتو جی 5 پلاس (Motorola Moto G5 Plus) و موتو زد مدل 2017 (Motorola Moto Z 2017) نیز وجو دارد. البته پیشتر هم کمپانی لنوو به صورت رسمی حضور خود در این نمایشگاه را تایید کرده بود، اما هیچ اطلاعاتی از تاریخ آن و جزئیات مربوط به برنامه‌های این شرکت در دست نبود.

مورد دیگری که احتمالا توجه‌تان را به خود جلب کرده، وجود اختاپوسی طلایی روی لوگوی موتورولا است. اگرچه هنوز معنای چنین چیزی به صورت قطعی مشخص نشده، اما شکی نیست که طراحان، این علامت را بی‌هدف قرار نداده‌اند. آیا معنای این اختاپوس یا هشت پای طلایی، معرفی گوشی های بیشتر با پردازنده هشت هسته‌ای است یا سازندگان به دنبال معرفی محصولی ضد آب هستند؟ شاید این شرکت نیز بخواهد همانند سونی، نسخه‌ای اختصاصی از اندروید را در اختیار کاربران قرار دهد.

به هر صورت حدس و گمان‌های بسیاری در مورد شمارش معکوس موتورولا وجود دارد که شاید تنها با انتظار، به پاسخ آنها برسیم.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز