baznashr

کیس Buckingham مقاومتی در سطح جهیزات نظامی را برای آیپد به ارمغان می‌آورد

on .

ممکن است که در تولید بدنه‌ی آیپد شما از هیچ ماده‌ی دارای سطوح استاندارد نظامی استفاده نشده است، اما این به معنای آن نیست که شما برای همیشه از استفاده از ویژگی‌های فوق‌العاده‌ی این مواد مقاوم محروم خواهید ماند. کیس Buckingham با نام کامل Buckingham iPad TPU flip case به تازگی از سوی کمپانی Gear4 تولید شده و محصول جذابی به نظر می‌رسد.

کیس Buckingham دارای طراحی زیبایی است و از فناوری انحصاری و نام‌آشنای این کمپانی تحت عنوان D3O بهره می‌برد. با استفاده از این قابلیت، قاب محافظ Buckingham می‌تواند ضربات و نیروی حاصل از فشار شدید را به خود جذب کند تا بخش عظیمی از آن به بدنه‌ی آیپد نرسد و آسیبی به این تبلت گران‌قیمت وارد نشود. کمپای سازنده ادعا می‌کند که در طراحی این محصول از مواد و فرم مدرن بهره برده است تا بالاترین سطح از مقاومت و محافظت را برای کاربران خود فراهم کند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید از مواد دارای تکنولوژی D3O توسط ارتش آمریکا در ساخت لباس‌های سربازان داخل میدان نبرد و حتی نیروهای امدادی، اداری و افراد پشت خط مقدم بهره گرفته می‌شود. این ماده به حدی محبوب و پرکاربرد است که حتی در رشته‌های ورزشی نظیر اسکی المپیک و یا فوتبال آمریکایی، برای ساخت تجیهزاتی نظیر کلاه ایمنی از آن بهره گرفته می‌شود؛ حتی اوسین بولت، اعجوبه‌ی دو سرعت در تاریخ المپیک، نیز از تجیهزات و پوشش دارای این فناوری برای محافظت در اثر برخورد و دیگر آسیب‌های فیزیکی استفاده می‌کند.

بنابراین می‌توانیم مطمئن باشیم که مواد ساخته شده تحت این فناوری دارای مقاومت بسیار بالایی هستند و شاید حتی این میزان از محافظت، بیشتر از آن چیزی باشد که یک آیپد در تمام دوران حیاتش به آن نیاز دارد. یکی از مقامات کمپانی Gear4 درباره‌ی تکنولوژی به کار رفته در مواد D3O می‌گوید که مولکول‌های کیس Buckingham و دیگر محصولات ساخته شده دارای این فناوری، در حالت عادی به شکل آزادانه حرکت می‌کنند و این باعث انعطاف‌پذیری و حس خوشایند در دست گرفتن آنها می‌شود. اما در حالت هشدار و زمانی که فشار ضربه و یا نیرویی از خارج به آنها وارد می‌شود، این مولکول‌ها به شکل خاصی در کنار هم قفل می‌شوند تا بتوانند آن انرژی یا نیروی اضافه را به خود جذب کرده و بدنه‌ی آیپد را از آسیب‌دیدگی حفظ کنند.

کیس Buckingham مقاومتی در سطح جهیزات نظامی را برای آیپد به ارمغان می‌آورد

کیس Buckingham تمام نیازهای کاربران آیپد را برطرف می‌کند

البته علاوه بر مقاومت در سطح تجیهزات نظامی، کیس Buckingham قابلیت‌های دیگری نیز دارد. کاربران می‌توانند به سبب طراحی جالب این محصول، آن را در حالت‌های مختلفی تنظیم کنند و به طور مثال در حالت تماشای فیلم و یا به صورت عمودی و افقی، نمایشگر آیپد خود را مشاهده کنند. همچنین چهار قسمت مخصوص برای قرار دادن کارت‌های اعتباری و دو محفظه‌ی بزرگتر نیز برای قرار دادن جزوات و اسناد در این کیف وجود دارند که شما می‌توانید با استفاده از قفل‌های مخصوص، اسناد متنی و جزوات درسی خود را داخل آن قرار دهید و خیالتان از آسیب دیدن، خیس شدن و یا گم شدن آنها راحت باشد.

گفتنی است که کیس Buckingham با قیمت حدودا ۶۰ دلار به فروش خواهد رسید و کاربران می‌توانند از آن برای محافظت آیپد مینی ۴، آیپد ایر ۲، و مدل های ۱۲.۹ و ۹.۷ اینچی آیپد پرو استفاده کنند.

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز