baznashr

گیم‌شات: نمرات بازی Watch Dogs 2

on .

بازی Watch Dogs یکی از جاه‌طلبانه‌ترین عناوین نسل هشتم تا به امروز است. بازی‌ای که با ایده هک و بهره‌گیری از تکنولوژی می‌توانست بسیار موفق ظاهر شود. اما به واسطه پرداخت مشکل داری که به این عنوان صورت گرفته بود، بازی یوبی‌سافت تا آن‌ حدی که باید موفق نشد. چندی قبل بود که این کمپانی فرانسوی بازی Watch Dogs 2 را معرفی کرد اما برخلاف نسخه نخست، هدف خود را بر ارائه یک گیم‌پلی شاد قرار داده بود. در ادامه با نمرات بازی Watch Dogs 2 همراه باشید.

در این عنوان شما کنترل شخصی به نام مارکوس هالووی (Marcus Holloway) را برعهده دارید که  به همراه یک گروه هکر با نام DedSec کار می‌کند. در طول بازی شما در ماموریت‌ها با دوستان خود در DedSec همکاری می‌کنید و برنامه‌ها را با یکدیگر ترتیب می‌دهید. دقایقی قبل نیز محدودیت انتشار نقد و بررسی‌های این بازی برداشته شد که در پایین می‌توانید آن‌ها را ملاحضه نمایید.

نمرات بازی Watch Dogs 2 

NZGamer 97%
Digital Spy 90%
Twinfinite 90%
LaPS4 90%
Areajugones 90%
God is a Geek 90%
IBTimes UK 90%
TheSixthAxis 90%
IGN Italia 87%
Destructoid 85%
Multiplayer.it 85%
Stevivor 85%
PlayStation LifeStyle 80%
Telegraph 80%
Everyeye.it 80%
Metro GameCentral 80%
Post Arcade (National Post) 80%
Attack of the Fanboy 80%
SpazioGames 75%
میانگین نمرات 85%

در پایان شایان به ذکر است با توجه به تاخیر دو هفته‌ای که شامل نسخه رایانه‌های شخصی بازی Watch Dogs 2 شد، نسخه رایانه‌های شخصی در تاریخ 29 نوامبر مصادف با 9 آذر 1395 منتشر خواهد شد و نسخه‌های کنسولی بر اساس تاریخ از پیش اعلام شده یعنی 15 نوامبر مصادف با 25 آبان در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '

لینک منبع: gadgetnews.ir

پربازدیدترین مطالب - ویندوز